griffin95 Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Hei tenkte jeg skulle prøve office 2007 beta på en bærbar som er ny innkjøpt. Fulgt ling fra Hardware.no og måtte betale $1,5 for å få laste ned, men jeg får ikke kjørt fila når jeg prøver og åpne den. Noen forslag, må annet en XP-Home ligge i bunnen ?
kjeklulf Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Det hjelper om du beskriver litt mer hva som skjer når du forsøker å kjøre fila. "Får ikke kjørt den" er litt vel vagt for å kunne antyde hva som kan være galt.
griffin95 Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Skrevet 9. oktober 2006 Sorry, kastet bare inn en tråd i frustasjon siden jeg lenge har gått og veiet for og i mot om jeg skulle prøve Beta versjonen av Office2007. Så når jeg edelig hadde bestemt meg så koster det selvfølgelig en symbolsk sum å få lastet ned fila. Jeg får rett og slett ikke kjørt/åpnet fila........ingen ting skjer.....har ikke hatt problemer med nedlasting og jeg tok ned Technical Refresh fila som er en oppdatering samtidig....den får jeg kjørt. Og prøve å laste ned fila på nytt, ja da koster det igjen noen kroner og det står at jeg allerede har lastet ned beta-versjonen og noe annet e ikke tilgjengelig. http://www.microsoft.com/office/preview/beta/getthebeta.mspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå