Gå til innhold

Besokstatestikk paa Deviantart


Ustedalen

Anbefalte innlegg

Ok, foerst av alt saa har jeg ingen anelse om dette er det riktige forumet aa poste dette i. Jeg lurte paa om jeg skulle poste dette under OT-baren, men siden dette har mer med fotografi aa gjoere tenkte jeg at jeg skulle ta sjangsen her. Er dette et helt feil sted aa poste dette, saa vil jeg rapportere det til en moderator for aa faa traaden flyttet.

 

Saa over til mitt problem. Jeg har hatt en deviantart account siden 21 mai. Jeg har riktig nok ikke vaert aktiv hele tiden, men i det siste har jeg vaert innom flere ganger om dagen. Problemet er at jeg nesten ikke har noen folk innom, jeg faar aldri kommentarer. Bildene mine blir som oftest bare sett av 10 personer eller mindre. Saa derfor spoer jeg dere, er mine bilder saapass kjedelig at de ikke er hvert aa se paa? Isaafall, hvordan?

 

Link til min Deviantart account.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er ikke bildene dine bra nok til at folk giddder å kommentere dem.

 

Det holder heller ikke bare være innom, men du må skarive kommentarer også... Da får du flere treff raskere.

 

Det kan også være lurt med en link i signaturen din.

Endret av engekri
Lenke til kommentar

Det er vel en viss sammenheng med hvor aktiv du selv er på slike nettsteder. Jeg er f.eks. på Flickr og tar nesten alltid en titt på bildene til folk som har lagt igjen kommentarer hos meg.

 

Og så hjelper det vel også å ha jevnt påfyll av nytt materiale - når folk er inne for å se på nye ting så tar de ofte også en titt på eldre ting du har.

Lenke til kommentar

Deviantart er et litt sært sted. Utrolige mye bra som aldri får noe serlig kritikk, fordi det legges ut så mye at folk ikke rekker å legge merke til det. For å få mye pageviews og kommentarer har jeg et inntrykk av at man må være litt flinkt til å drive egen reklame. :hmm: Når man begynner å få en solid watch gruppe bør det ikke være noe problem å få kommentar på noe , uannsett hvor bra det faktisk er. :p

 

Men hvis man er opptatt av god kitikk vet jeg ikke om deviantart er det beste stede. Det går som oftest i kommentarer som feks "great" "nice" " good photo" ;)

Lenke til kommentar

Stemmer det Donald D. mange som bare skriver Good og nice. Selv prøver jeg å gi en tilbakemelding som folk kan få utbytte av. om det hjelper så klart o_O

 

Men ang pageviews. Man får ikke pageviews når folk bare kikker på det ene bildet du har lagt ut. Tror de må browse galleriet ditt eller no. hmm!

Pøh, du har jo bare 15 deviations, så ikke så rart du "bare" har 200 og noe pageviews. Siden du bare har 3 watchers, er det nok også noen av grunnen.

 

Det som er problemet med dA er at det er så utrolig mange skilled folk der, som både får kritikk og ikke får kritikk. Mens det er mange tullinger der som ikke klarer å produsere en dritt heller, men hvis de har mange devwatchers får de alikevel mange views pr bilde. Noe som jeg syns blir litt skjevt.

 

Ta f.eks suzi9mm (sikkert den som er mest kjent på hele dA, menmen). siden hun er kjent er det alltid mange som faver og commenter bildene hennes, selvom de kanksje ikke er så bra. Men for all del, hun har virkelig skillz!

 

Hjelper å gi comments og fave mange andre folk, for da kikker de tilbake på profilen din :) Gudd løkk

 

Linken til min dA accunt er i siggen ;)

 

EDIT: leif

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...