Panter Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Sliter fryktelig med at Flash player 9 krasjer i IE 6. Skjer jevnlig med noen timers mellomrom ved surfing på normale nettsteder som vg.no osv. Utrolig irriterende. Har avinstallert med Software fra Adobe og reinstallert flere ganger uten hjelp. Win Xp Home, helt oppdatert, topp maskinvare. Noen med hjelp? Takker.. Legger ved 2 skjermbilder. Endret 8. oktober 2006 av Panter
Dwagon Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Ikke for å være en fanboy, men hvorfor ikke prøve en annen nettleser, som for eks opera eller firefox, jeg selv foretrekker firefox pga minimalismen
Betenkt Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Offer i h... bruker du IE i det hele tatt Bytt! Firefox: www.firefox.no Opera: www.opera.no Netscape: www.netscape.com Hvilken leser passer DEG?
Panter Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Skrevet 9. oktober 2006 Noen som har noen mere konkret tips med mitt problem?
Betenkt Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg kommer ikke på noen annen løsning jeg Ok, lite konkret....Prøve å reinstalere IE kanskje? IE7 BETA? IE finnes på www.microsoft.no Reinstaler Flash også. www.macromedia.com Kan ikke se noen annen løsning, for flash-player har ikke noe verktøy-meny (om jeg ikke tar så veldig feil )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå