juckum Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Vet dette er et gammel kamera osv. menmen håper å få svar; Jeg har kjøpt meg fire-wire (IEEE-1394) og har tatt den inni fire-wire inngangen. Den andre enden tar jeg i kameraet mitt. Jeg skrur på kameraet mitt. Jeg sjekker Min Datamaskin, ingenting nytt kommer opp under "Medier med flyttbare lagringsmuligheter". Jeg går inn på Windows Movie-Maker og trykker "Spill inn video", feilmelding kommer opp om at jeg må skru på kameraet mitt. Mulige feil; -Jeg har ikke rette porter åpne - har ikke peiling på hvordan man skrur dem på. -Jeg har prøvd å legge til som "Skrivere å annen maskinvare", men det er ingen Canon kameraer. nb.: Jeg fikk ikke drivere med kamera, og manualen står på tysk, portugisisk og fransk . Håper på et kjapt svar.
Black Star Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Du trenger ikke kameradrivere for å få firewireoverføring til å funke. Men kameraet må stå i VCR/Play modus, og du må ha firewiredriverne til firewirekortet installert. Er en sticky i videoredigeringsforumet med mer informasjon.
juckum Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Fant ut at porten ikke var kobla til PCIen . (stygge komplett.no montører).
Black Star Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Hehe... ikke rart det ikke funka da. Send regning til Komplett for medgått tid på å finne ut av problemet :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå