Gå til innhold

Driver til bærbar


daniel_RR

Anbefalte innlegg

Har nettopp skaffet meg en ASUS F3JA, og lurer i den anledning på hvilken driver til skjermkortet som er lur å installere?

Maskinen har et x1600 kort med 256mb ram (512 hypermemory), og det kom noen std catalystdrivere med asus driver cd'en, men jeg misstenker at disse er rimelig gamle. Vil det lønne seg å bruke omega eller catalystdrivere? Er ute etter best mulig ytelse i spill. Noen andre som har notebook med dette skjermkortet, hvilken driver bruker dere?

 

Edit: Prøvde mobility catalyst 6.9 (lastet ned fra ati) og fikk melding om at disse driverne ikke var støttet av min maskin, og at jeg måtte kontakte produsent for support. Er det noen som vet om noen drivere som støttes av asusmaskiner? Evt har hatt samme problem og funnet en løsning på dette.

 

På forhånd takk!

Endret av daniel_RR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært på den siden... men det er litt begrenset med drivere, og dårlig navngitte versjoner. vet jo ikke hva som er hva. Kunne tenke meg 6.8 driverne til catalyst som er kompitabel med ASUS, vet jo ikke hva slags drivere som ligger på siden der.

Er det noen av dere som har testet omegadriverne på en bærbar?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...