Krissande Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Hei Jeg lurer på hvordan det er mulig til å fjerne feks Windows Messenger (gamle msn) og outlook express med et script. Skal softe opp 57 maskiner og det er dritt å fjerne det manuelt. Er det noen som har noe forslag?
KillYou Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 det eneste jeg vet om som kan funke er å slette alle filene. del C:\Documents and Settings\All Users\Start-meny\Programmer\Oppstart\link.lnk del C:\Documents and Settings\All Users\Skrivebord\link.lnk del C:\Programfiler\Messenger
Krissande Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 det kan jo være en løsning men hadde jo vært fint om å fått fjernet det skikkelig.
Krissande Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 msn ligger å kjører i bakrunnen slik at du ikke får fjernet msn.exe. og det ligger fortsatt i legg til og fjern windows programmer sånt blir det fjernet skikkelig: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove
cp-nilsen Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Hei Jeg lurer på hvordan det er mulig til å fjerne feks Windows Messenger (gamle msn) og outlook express med et script. Skal softe opp 57 maskiner og det er dritt å fjerne det manuelt. Er det noen som har noe forslag? Sånn: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå