Ayabara Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg bruker for det meste foobar2000 for audio og media player classic for video. Det eneste ankepunktet jeg har mot mpc er at den ikke har noe media library. Finnes det noen bra standalone media bilblioteker der jeg kan ha oversikt over musikk, film og bilder med søkemuligheter osv, og velge hvilke applikasjon som skal kjøres når jeg velger en fil. Liker absolutt ikke wmp, og winamp er ikke bra nok på video, selv om jeg liker biblioteksfunksjonene deres...
Lukilock Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Sangene dine kan jo ligge i hulter-til-bulter, bare ID3-Tagen er i orden. Vis ID3-taggen er i orden, så får du etter artist(eller hva du vil ønske) i media PLayern. Sempron
Ayabara Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 Sangene dine kan jo ligge i hulter-til-bulter, bare ID3-Tagen er i orden. Vis ID3-taggen er i orden, så får du etter artist(eller hva du vil ønske) i media PLayern. Sempron 7009636[/snapback] Joda, men det var egentlig ikke det jeg lurte på :-) Media player classic har ingen som helst bibliotekfunksjon. Når jeg åpner en videofil så viser den meg jo ordentlig informasjon, men for å få åpnet den må jeg på fil->åpne eller bla meg fram til den i windows explorer / total commander. Jeg vil ha noe som ligner på biblioteket til mediamonkey og winamp, men jeg vil ha bare bibliotekfunksjonen, ikke spiller :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå