eiriksen Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Vurderte å kjøpe alt dette her, skulle ha en pc til under 6000 eller no i den duren.. hvortdan ser dette ut/er dette kompatibelt? Jeg spiller egentlgi ikke så mye, så jeg trenger ikke bn bra spille-pc, men driver endel med musikk..har hatt en pc med 1 Gb ram og det holdt forsåvidt ganske greit, så jeg gidder ikke skaffe mer helt ennå.. takk på forhånd..=) Endret 5. oktober 2006 av eiriksen
csViRuS Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Var dyrt for de delene syns jeg da..... Bruk prisguiden.....
acemaster Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Var dyrt for de delene syns jeg da..... Bruk prisguiden..... 7008028[/snapback] Syns jeg og! Se på oppsettet her du Det er et oppsett som er mer framtidsrettet. Edit: til sammen ble d 6500kr på www.psdata.no Endret 5. oktober 2006 av acemaster
csViRuS Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Vil anbefale å handle på psdata.... alltid greie å handle med og alltid blant de billigste..... før du bestiller så sjekk om de har noe fint under lagersalg kategorien.... der er det ofte mye billige ting nye vifter til 20 kr avogtil å sånn
am3k Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Stenges for dårlig bruk av emnefeltet, se forøvrig sticky/annonsering. Det fremgår klar at nemt sticky/annonsering skal leses før en poster i denne kategorien samt at brudd på denne vil føre til stenging. Du rådes herved til å lese denne og forsøke på nytt. Et godt emnefelt bør si noe om busjettet ditt, hva maskinen skal brukes til. Har du bestemt deg for div. merker/produsenter (t.d. AMD/Intel, ATI/nVidia) kan dette også med fordel inkluderes. Skal du bare ha visse komponenter kan du med fordel opplyse om hvilke deler det er snakk om. Døme på gode emnefelt: Kontor-PC til under 5000 kr. (Sier noe om bruksområde om budsjett) Ny Stille-PC til 10000 kr. Spill-PC AMD64 og GeForce under 15K (Valgt merke og sier budjsett). Nytt HK, CPU (Intel), RAM max. 7K Minner forøvrig om forumreglene: Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Brudd på nevnte retningslinjene, enten det gjelder dårlig bruk av emnefelt eller særs manglende informasjon i tråden, vil føre til stenging.
Anbefalte innlegg