Zupermartin Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Du kan få kjøpe min for stoore penger ;P Men jeg tror det er relativt vanskelig å få fatt på orginal WoW CE nå
audhage Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Hehe, STOOORE penger er nok uaktuelt, det er ikke alltid Collectors edition er det samme som Limited Edition. Men altsp i dette tilfellet da Mvh Audun Hagen (Btw: Jeg er helt ny til WOW, hva er egentlig BC?)
Footy Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 World Of warcraft Collectors Edition BC= The Burning Crusade, som er wow sin første expancion pack, kommer i Januar
audhage Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Takk for svar, nei å kjøpe det brukt til skamhøye priser er nok uaktuellt for meg. Men ang BC, at det er en expansion pack visste jeg nok men de jeg heller lurer på er hva den gjør, hva får man i tillegg? (beklager, stilte spørsmålet feil.) Mvh Audun Hagen
Footy Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 2 av de du ser der er nye.. I forhold til hva prisen var i butikken i slutten ved lansering er det ikke dyrt enda. Spaceworld Solgte sine siste 3 for 1400 kroner ved lansering. De startet på 500 tar jeg ikke feil
audhage Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Hehe, jeg blingsa, trodde det var pund alt sammen, da hadde det blitt ganske mye dyrere. Men er det noen som kan fortelle meg hva BC egentlig går ut på? Hvorfor jeg evt burde kjøpe det? Mvh Audun Hagen
Footy Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Vel BC er rett og slett en utvidelse av World of Warcraft universet. Nye områder, nye instaces. 2 Nye raser, Blood Elf (Horde) og Dranei (Alliance) og max lvl blir økt fra lvl 60 til 70..
Gnimmels Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Hmmm, hvor mye mer kommer den her til å koste enn vanlig BC? Synes ikke det var noe av det ekstra innholdet som var verdt å bruke penger på utenom kanskje den musematta^^ hehe... Den whelpen kommer alle til å ha, CDen finner jeg ganske ubrukelig, siden jeg uansett kommer til å høre på den musikken all den tida jeg spiller uansett og den dvden kan man sikkert laste ned en uke etter release gratis:P Hvis det koster liksom 50-100 kroner mer er det greit liksom, men hvis det er sånn 500 kroner mer, ser jeg ikke helt poenget!
audhage Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 På platekompaniet er det 300kr forskjell. Jeg er svak, så jeg har bestillt BE CE, men jeg gidder ikke betale 2000kr for et spill som i originalversjon koster 200 altså. Mvh Audun Hagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå