bb1972 Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Hei! Har kjøpt ny laptop, og installert Office 2003 standard (Word, Excel, Powerpoint og Outlook). Har også en CD med Office Premium 2000, og vil installere Access og Frontpage fra den. Men når jeg prøver å installere den (etter å ha tatt vekk de 4 andre programmene fra installasjonen), stopper den opp, og sier at det er problemer med filen hatten.ttf, og at jeg må sjekke om filen er der, og at jeg har tilgang. Det er jo en font. Har installert den fonten, men det skjer det samme hele tiden. Har også prøvd å avinstallere office 2003, for så å installere office 2000, men det hjelper ikke. Noen som har en løsning?
kjeklulf Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Forsøk å endre navnet på filen hatten.ttf til hatten.sav. Hvis det ikke hjelper, søk på hatten.ttf og Access i Google, du får mange forslag til løsninger.
bb1972 Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 Forsøk å endre navnet på filen hatten.ttf til hatten.sav. Hvis det ikke hjelper, søk på hatten.ttf og Access i Google, du får mange forslag til løsninger. 7001790[/snapback] Takk, men får ikke til å endre navnet på fonten. Når jeg høyreklikker på den, så kan jeg ikke velge "Gi nytt navn". Hvordan kan jeg endre navn på den?
kjeklulf Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Høyreklikk på den og velg Egenskaper, endre etternavnet i dialogboksen som kommer opp. Det vil se ut som filen fortsatt er der og har samme navn men den er i realiteten ikke tilgjengelig.
bb1972 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 Høyreklikk på den og velg Egenskaper, endre etternavnet i dialogboksen som kommer opp. Det vil se ut som filen fortsatt er der og har samme navn men den er i realiteten ikke tilgjengelig. 7002839[/snapback] Nå har jeg både prøvd å endre navn, og å slette fila, men programmet vil likevel ikke installeres. Når jeg søker på Google får jeg opp en del, men det er mest hvis man skal ha to versjoner av Acces samtidig, og at man får feilmelding ved oppstart. Jeg får ikke installert Office 2000 i det hele tatt. Men, men.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå