Inaktiv bruker 2 Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Etter 1.4 patchen har jeg ikke hatt mulighet til å velge ultra high i lyden i bf2 med mitt x-fi xtrememusic. Er dette er utbredt problem, noe dere bf folk ikke har hørt om eller er det noe jeg ikke er klar over her? Har lett enda mer på BF2 forumer og x-fi forumer men ser ikke ut som om det er mange andre med dette problemet. Når jeg trykker apply i lydsettings i options i bf2 står det bare at jeg må "resette all sound card settings and configurations". Endret 4. oktober 2006 av @daniel89j
Scortech Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Jeg har hatt lignende problem tidligere..da fjernet jeg alt av lydkort drivere og innstallerte de på nytt..da funket det bra...for meg ihvertfall. Det skjer av og til at jeg glemmer å sette game mode til game...og det sier seg selv hva som skjer i BF2 da... Endret 5. oktober 2006 av Scortech
Inaktiv bruker 2 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Får prøve å reinstallere alt av lyddrivere da. Har ikke BF2 DVDen, så satser på at det gjør jobben. Takk. LØST: Siste update fra creative.com ordnet det. X-fi med ultra high og software med medium er mildt sagt en annen opplevelse. Endret 5. oktober 2006 av @daniel89j
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå