jamez Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Heisann... Prøver å få vist divX-snutter på tvutgangen, men, bildet blir ikke med!? hva skyldes dette...? Er litt usikker på om denne skulle stått i skjerm/skjermkortspalten, men jeg prøver her... Bruker forøvrig et POV gf4ti4200XP... Tv-ut funker greit på alt annet, spill etc... ..og så bruker jeg "DivX player 2.0 Alpha 4" Jamez
Dings Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Du må passe på at TVen står som primary display og at monitoren din står som secondary. (går ut fra at du cloner bildet..) Når du har klart det kan du da evt. svare meg på om du også får noen feil i bildet slik jeg får med samme kort? Jeg fåpr en form for stripe på venstre side og resten av bildet blir uskarpt. vel og merke kun når jeg kjører filmen i fullskjerm, men det er jo liksom litt av poenget.. :wink: Mvh. Dings
jamez Skrevet 3. november 2002 Forfatter Skrevet 3. november 2002 som primary, resultat: ingen videobilde på noen av skjermene... hmm...
jamez Skrevet 3. november 2002 Forfatter Skrevet 3. november 2002 forresten... endra fra PAL-B til PAL-G, så ordna det seg... bildet er forøvrig feilfritt i fullscreen :smile: ingen rare ting som du nevnte... Da er jeg fornøyd... Jamez...
bergangster Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Det du kanskje kan synes er greiest (jeg elsker ihvertfall den muligheten) er å gå inn i geforce 4-taben under display properties - advanced, og gå på innstillinger for overlapping, og velge andre skjerm (tv) til å vise video i full screen mode. der er det også noen innstillinger zoominstillinger er hos meg satt til video overlays. Da kan du ha full skjerm på tv og ikkee ha noe med programmet å gjøre på skjermen. _________________ Chieftech Dragon Svart A7V333 raid; 2xwd1200jb striping 512 DDR333 Apacer XP2000+ POV GeForce4 4200 XP@310/675 Logitech Cordless Desktop Optical Svart 17" Hyundai ImageQuest L70A (LCD) Audigy Player WinXP Pro Corporate Edit [ Denne Melding var redigert av: bergangster på 2002-11-03 12:02 ]
Dings Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Snufs.. er det kun jeg som ikke får skikelig bilde med det kortet? Hvilke drivere bruker du? Noen andre ting som kan ha innvirking? Mvh. Dings
jamez Skrevet 3. november 2002 Forfatter Skrevet 3. november 2002 jo, det med "instillinger for overlapping" var jo bare genialt! Veldig greit sånn! Da får jeg jo faktisk opp videobildet på begge skjermene, og kan bruke data'n samtidig som det vises film på tv'n! Kjekkt! Og du som får masse rare striper og sånt på TV'n? sikker på at kabelen din er ok, og at det står innstillt på riktig PAL(evt NTSC)-format ut!? Jeg hadde heldigvis en 7meter lang S-VHS monstercable liggende. snakk om flaks :wink: Jamez
bergangster Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Dings - jeg og har hatt det, men det er mye rart dersom du bruker detonator driverne. Men så er de beta, så hva gir du meg? F. eks forsvant plutselig fargene, etter over 1 mnds flittig bruk, for så å komme tilbake etter halvannen time. Kort sagt, shit happens, kan hende det fikser seg selv, det gjorde både fargene og stripene hos meg... :smile: Så skal det sies at jeg kjøpte 10m DVD-kit hos elprice for den nette sum av 250,- så....
Dings Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 bergangster: Takk for svar, men når jeg brukte den overlay funksjonen, som forøvrig er ganske genial, så fungerer det helt fint :smile: Igjen, takk! Mvh. Dings
bel Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Blir refreshrate fix`en ett problem hvis du ikke bruker Tvtool, men nView?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå