Gå til innhold

Hjelp med Nat og azureus

halola

Anbefalte innlegg

Skrevet

NÅÅÅ har jeg prøvd det meste for å få full tilgang med Azureus.

Lurte på om noen av dere kan hjelpe.

Jeg vet at jeg har et portproblem (gule fjes i azureus) Men jeg klarer ikke løse det.

Jeg har et topcom modem fra telenor og en trådløs router d-link DI-514

Og nå har jeg i mange ÅR føles det ut som prøvd å trafikken gjennom riktig port, men med liten effekt

Slik har jeg er det satt opp nå:

-Pc'en min er satt opp til å ta i mot ip dynamisk fra routeren, routeren er satt opp til å gi ip 192.168.0.100 til min pc

-I routeren min har jeg satt opp "Virtual server" der port 16594 udp/tcp er routet til 192.168.0.100

i modemet fra telenor har jeg satt opp virtual server der port 16594 udp/tcp er routet til 192.168.0.100. Her er jeg litt usikker, skal det egentlig settes opp til Routerens ip her? Har forsåvidt prøvd dette også

Azureuz er satt opp til å bruke 16594.

Jeg har slått av alt av brannmurer tenkelige.

....test av NAT på azureus: Nat feil. ARAAARGH!

Har noen noen tips? Trenger det sårt!

Om denne posten er feilpostet, kunne noen flytte den dit den i såfall hører hjemme?

MVH

Ola

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ting har løst seg etter jeg så en post om samme temaet her som tommy_89 svarte så bra på

Skulle forwarde fra modemet til routeren ja, og bruke ip adresse innenfor rangen på modemet :) virket ihvertfall

Skrevet
Hei!

Ting har løst seg etter jeg så en post om samme temaet her som tommy_89 svarte så bra på

Skulle forwarde fra modemet til routeren ja, og bruke ip adresse innenfor rangen på modemet :) virket ihvertfall

6995191[/snapback]

Fint du fikk det til. Fikk grønt tryne i Azureus for noen uker siden eg også :thumbup:

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...