halola Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 NÅÅÅ har jeg prøvd det meste for å få full tilgang med Azureus. Lurte på om noen av dere kan hjelpe. Jeg vet at jeg har et portproblem (gule fjes i azureus) Men jeg klarer ikke løse det. Jeg har et topcom modem fra telenor og en trådløs router d-link DI-514 Og nå har jeg i mange ÅR føles det ut som prøvd å trafikken gjennom riktig port, men med liten effekt Slik har jeg er det satt opp nå: -Pc'en min er satt opp til å ta i mot ip dynamisk fra routeren, routeren er satt opp til å gi ip 192.168.0.100 til min pc -I routeren min har jeg satt opp "Virtual server" der port 16594 udp/tcp er routet til 192.168.0.100 i modemet fra telenor har jeg satt opp virtual server der port 16594 udp/tcp er routet til 192.168.0.100. Her er jeg litt usikker, skal det egentlig settes opp til Routerens ip her? Har forsåvidt prøvd dette også Azureuz er satt opp til å bruke 16594. Jeg har slått av alt av brannmurer tenkelige. ....test av NAT på azureus: Nat feil. ARAAARGH! Har noen noen tips? Trenger det sårt! Om denne posten er feilpostet, kunne noen flytte den dit den i såfall hører hjemme? MVH Ola
halola Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Skrevet 3. oktober 2006 Hei! Ting har løst seg etter jeg så en post om samme temaet her som tommy_89 svarte så bra på Skulle forwarde fra modemet til routeren ja, og bruke ip adresse innenfor rangen på modemet virket ihvertfall
albions Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Hei!Ting har løst seg etter jeg så en post om samme temaet her som tommy_89 svarte så bra på Skulle forwarde fra modemet til routeren ja, og bruke ip adresse innenfor rangen på modemet virket ihvertfall 6995191[/snapback] Fint du fikk det til. Fikk grønt tryne i Azureus for noen uker siden eg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå