Gissan Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Hei! Når jeg kjører bil, blir kameraet automatisk satt alt for lavt. Jeg flytter på musen så kameraet løftes, men det går ned igjen etter en stund. Noen som vet hvordan jeg kan "låse" kameraet i den stillingen jeg vil? Ser jo ingenting foran meg jo.
Almadora Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Nå har du laget mange tråder her i løpet av kort tid...
Gissan Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Skrevet 3. oktober 2006 Nå har du laget mange tråder her i løpet av kort tid... 6993509[/snapback] Ja, men har dette noe med saken å gjøre? Ulike spørsmål trenger ulike tråder. Er vanskelig å kombinere alle spørsmål i en tråd. Dette er off-topic-snakk, noe som ikke skal forekomme. Har du noe å si til temaet, så pung ut, hvis ikke kan du la være.
Almadora Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Som svar på spørsmålet ditt: Prøv å re-innstalere SA
Loerand Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg trykker på "home" for å skifte kameravinkel.
Gissan Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 Som svar på spørsmålet ditt: Prøv å re-innstalere SA 7005690[/snapback] Det er vel slik med alle?
Gilbert Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Hjelper ikke å reinstallere, om jeg forstår problemet riktig. Ja, "utendørskameraet" når en kjører bil er satt for lavt, og det er ingen ting å gjøre med det... Irriterende, men sikkert sånn for da ser det ut som bilen kjører mye raskere enn det den gjør
Gissan Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 Hjelper ikke å reinstallere, om jeg forstår problemet riktig. Ja, "utendørskameraet" når en kjører bil er satt for lavt, og det er ingen ting å gjøre med det... Irriterende, men sikkert sånn for da ser det ut som bilen kjører mye raskere enn det den gjør 7009414[/snapback] Irriterende. Begynte å lure om det var min versjon som var feil, da mange andre har spurt om samme spørsmål her før.
Loerand Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Ta det fra 1. persons perspektiv når du kjører, det funker best
Gissan Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Ta det fra 1. persons perspektiv når du kjører, det funker best 7014762[/snapback] Da ser jeg jo ingenting. Hva som kommer fra siden, og lignende.
Loerand Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Det er jo bare å kikke til siden med "drive-by"-knappene Reality ftw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå