Almadora Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg vet at det finnes vehicle spawners, men finnes det noen weapon spawners? Trenger det veldig.. Jeg har modda et våpen og nå vil jeg ha det fram. Det går ikke med koder... Noen som vet om et sted jeg kan skaffe en weapon spawner? Takker for svar
Gissan Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg vet at det finnes vehicle spawners, men finnes det noen weapon spawners? Trenger det veldig.. Jeg har modda et våpen og nå vil jeg ha det fram. Det går ikke med koder... Noen som vet om et sted jeg kan skaffe en weapon spawner? Takker for svar 6991732[/snapback] Et spørsmål, litt off-topic, men. Hvordan og hvor modder du våpen?
Almadora Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Skrevet 3. oktober 2006 Jeg vet at det finnes vehicle spawners, men finnes det noen weapon spawners? Trenger det veldig.. Jeg har modda et våpen og nå vil jeg ha det fram. Det går ikke med koder... Noen som vet om et sted jeg kan skaffe en weapon spawner? Takker for svar 6991732[/snapback] Et spørsmål, litt off-topic, men. Hvordan og hvor modder du våpen? 6992066[/snapback] Hvordan du gjør det står i readme filen... Hvor du gjør det er som oftest i IMG-tool.
Gissan Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg vet at det finnes vehicle spawners, men finnes det noen weapon spawners? Trenger det veldig.. Jeg har modda et våpen og nå vil jeg ha det fram. Det går ikke med koder... Noen som vet om et sted jeg kan skaffe en weapon spawner? Takker for svar 6991732[/snapback] Et spørsmål, litt off-topic, men. Hvordan og hvor modder du våpen? 6992066[/snapback] Hvordan du gjør det står i readme filen... Hvor du gjør det er som oftest i IMG-tool. 6992282[/snapback] Åja, så det blir modda utseendemessig? Kan man tilegne det spesielle egenskaper, mer enn kun å utseendemessig designe det?
Almadora Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Skrevet 3. oktober 2006 Jeg vet at det finnes vehicle spawners, men finnes det noen weapon spawners? Trenger det veldig.. Jeg har modda et våpen og nå vil jeg ha det fram. Det går ikke med koder... Noen som vet om et sted jeg kan skaffe en weapon spawner? Takker for svar 6991732[/snapback] Et spørsmål, litt off-topic, men. Hvordan og hvor modder du våpen? 6992066[/snapback] Hvordan du gjør det står i readme filen... Hvor du gjør det er som oftest i IMG-tool. 6992282[/snapback] Åja, så det blir modda utseendemessig? Kan man tilegne det spesielle egenskaper, mer enn kun å utseendemessig designe det? 6992315[/snapback] Hva mener du nå?
Gissan Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg vet at det finnes vehicle spawners, men finnes det noen weapon spawners? Trenger det veldig.. Jeg har modda et våpen og nå vil jeg ha det fram. Det går ikke med koder... Noen som vet om et sted jeg kan skaffe en weapon spawner? Takker for svar 6991732[/snapback] Et spørsmål, litt off-topic, men. Hvordan og hvor modder du våpen? 6992066[/snapback] Hvordan du gjør det står i readme filen... Hvor du gjør det er som oftest i IMG-tool. 6992282[/snapback] Åja, så det blir modda utseendemessig? Kan man tilegne det spesielle egenskaper, mer enn kun å utseendemessig designe det? 6992315[/snapback] Hva mener du nå? 6993060[/snapback] Hvordan du definerer "modding".
ekwathne Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Det jeg tror Tissedam spør om er om man kan foreksempel lage en pistol som kaster granater og som man kan snipe med osv. eller om det kun er usteende man kan forandre som foreksempel bytte farge på et våpen. Mvh Erling
Gissan Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Det jeg tror Tissedam spør om er om man kan foreksempel lage en pistol som kaster granater og som man kan snipe med osv. eller om det kun er usteende man kan forandre som foreksempel bytte farge på et våpen. Mvh Erling 6993254[/snapback] Riktig.
Almadora Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Skrevet 3. oktober 2006 Tilbake til On-Topic: Er det noen weapon spawner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå