Zynd Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Hei. Jeg har lurt på å kjøpe meg en HTPC. Dette er det foreløbige oppsettet jeg har funnet. Kriteriene jeg har er at den ikke skal bråke altfor mye. Litt støy går greit men tenkte meg en pc som nesten ikke støyer når den er Idle. Det vil si jeg ønsker ikke at den skal støye når jeg kun laster ned eller skriver på MSN. I tillegg har jeg lyst at den skal kunne spilles på med någelunde grei grafikk(da kan den selvsagt støye). Oppsettet som jeg har skrevet under er oppsettet jeg hadde tenkt meg ut. Er det noen forslag til forandringer. Oppsettet nedenfor koster ca 20000 kr og jeg hadde ikke tenkt å bruke noe særlig mer kansje helst noe mindre. Asus P5W DH Deluxe Cooler Master Ultra Silent Fan SAF-S84-E1 Corsair TWIN2X-6400 2 GB 2 x 1 GB) CL5 Fortron-Source Zen 300W Hauppauge WinTV-PVR-500MCN Intel Core 2 Duo E6600 Microsoft Remote Keyboard for Windows XP Media Center Edit MSI GeForce 7900 GT 256 MB Silent Nec ND-3550 OrigenAE X15e Black Seagate Barracuda 7200.10 750 GB SATA Takk for alle forslag.
snarius Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Viss du vil spare litt kan du kjøpe E6400 i staden for E6600. Og kanskje du burde ha ei litt kraftigare straumforsyning. Endret 3. oktober 2006 av Imperivm_Romanvm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå