Gå til innhold

Red Alert 2, prob. med og spille over internett.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Er det noen som spiller RA2 i nettverk (XP) ?

Har installert IPX og Ethernet II, men maskinene finner ikke hverandre i lobbyen.

Noen guruer som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å spille ra2 over nettverk:

Du må ha et internt nettverksnummer (angitt i ipx instillingene) annet enn bare "0"er, og ikke samme som noen andre du skal spille med.

Du må finne mac-adressa di, og velge det nummeret under nettverksinstillinger i ra2 som ender på mac-adressa.

Håper dette var enkelt nok forklart for de fleste:P

• 2 uker senere...
Skrevet
Tror nok de fleste servere er nede nå ja! :) Den eneste muligheten du har er å spille over LAN tror jeg. :( Synd igrunn, det er jo et genialt spill!

6991097[/snapback]

Ja det er ett veldi genialt spill :) har spilt det så utrulig mye, siden det kom ut.. Tenkte jeg skulle prøve det på internett, men det ser altså dårligt ut :(

6991115[/snapback]

Har du expansionpacken da? Mulig det er noen servere oppe på den. Yuris revenge eller noe sånt. genial er den! :D Klone soldater til du har hundrevis!

6991134[/snapback]

Ja jeg kjøpte nettop den "First decade" pakken, der er alle C&C spillene samlet i ein pakke.. Så der er expantion pakkene til red alert spillene, det er og expantion pakke til "Generals" den heter Zero Hour :) Spilt det? synest det er konge og spille C&C.. Snart kommer jo Red Alert 3 og :dribble:

6991201[/snapback]

Hvor mye koster First Decade pakken ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...