Janco73 Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Hei, Er det noen som spiller RA2 i nettverk (XP) ? Har installert IPX og Ethernet II, men maskinene finner ikke hverandre i lobbyen. Noen guruer som kan hjelpe?
Richard_S Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 For å spille ra2 over nettverk: Du må ha et internt nettverksnummer (angitt i ipx instillingene) annet enn bare "0"er, og ikke samme som noen andre du skal spille med. Du må finne mac-adressa di, og velge det nummeret under nettverksinstillinger i ra2 som ender på mac-adressa. Håper dette var enkelt nok forklart for de fleste:P
CrazyEagle Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Tror nok de fleste servere er nede nå ja! Den eneste muligheten du har er å spille over LAN tror jeg. Synd igrunn, det er jo et genialt spill! 6991097[/snapback] Ja det er ett veldi genialt spill har spilt det så utrulig mye, siden det kom ut.. Tenkte jeg skulle prøve det på internett, men det ser altså dårligt ut 6991115[/snapback] Har du expansionpacken da? Mulig det er noen servere oppe på den. Yuris revenge eller noe sånt. genial er den! Klone soldater til du har hundrevis! 6991134[/snapback] Ja jeg kjøpte nettop den "First decade" pakken, der er alle C&C spillene samlet i ein pakke.. Så der er expantion pakkene til red alert spillene, det er og expantion pakke til "Generals" den heter Zero Hour Spilt det? synest det er konge og spille C&C.. Snart kommer jo Red Alert 3 og 6991201[/snapback] Hvor mye koster First Decade pakken ?
CrazyEagle Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 159,- kr hos cdon.com Anbefales! CDON.com 7133850[/snapback] Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå