Gå til innhold

Red Alert 2, prob. med og spille over internett.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Har kjøpt meg Ra2 som jeg har problemer med og registrere hos westwood, slik at jeg kan spile over internett..

Eller er dette spillet så gammelt at ikkje finnes servere lenger?

¨Noen som har noen mix & tips hvordan jeg kan spille Ra2 over internett?

Endret av Landkrabben
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tror nok de fleste servere er nede nå ja! :) Den eneste muligheten du har er å spille over LAN tror jeg. :( Synd igrunn, det er jo et genialt spill!

6991097[/snapback]

Ja det er ett veldi genialt spill :) har spilt det så utrulig mye, siden det kom ut.. Tenkte jeg skulle prøve det på internett, men det ser altså dårligt ut :(

Skrevet
Tror nok de fleste servere er nede nå ja! :) Den eneste muligheten du har er å spille over LAN tror jeg. :( Synd igrunn, det er jo et genialt spill!

6991097[/snapback]

Ja det er ett veldi genialt spill :) har spilt det så utrulig mye, siden det kom ut.. Tenkte jeg skulle prøve det på internett, men det ser altså dårligt ut :(

6991115[/snapback]

Har du expansionpacken da? Mulig det er noen servere oppe på den. Yuris revenge eller noe sånt. genial er den! :D Klone soldater til du har hundrevis!

Skrevet

6991097[/snapback]

6991115[/snapback]

Har du expansionpacken da? Mulig det er noen servere oppe på den. Yuris revenge eller noe sånt. genial er den! :D Klone soldater til du har hundrevis!

6991134[/snapback]

Ja jeg kjøpte nettop den "First decade" pakken, der er alle C&C spillene samlet i ein pakke.. Så der er expantion pakkene til red alert spillene, det er og expantion pakke til "Generals" den heter Zero Hour :) Spilt det? synest det er konge og spille C&C.. Snart kommer jo Red Alert 3 og :dribble:

Skrevet (endret)
c&c er bra ja! Der vet jeg det er servere oppe også! :) men det er noe med RA1 og 2 som treffer meg! Har utallige timer forran begge spillene!

6991211[/snapback]

Enig!!

Husker du denne røveren her? hehe

post-94804-1159885286_thumb.jpg

Endret av Landkrabben
Skrevet (endret)
AhhhHHh! En arme med dem var doomday! :D For mother russia! hahahahah

Må skaffe meg det spillet der nå altså!

6991311[/snapback]

Hehe!! Ja når di der kom blei det "fest" i leiren :)

Du kan laste ned Red Alert2 på null komma nix.. gjorde det for noen uker siden, fungerte helt fint :)

Endret av Landkrabben
Skrevet
c&c er bra ja! Der vet jeg det er servere oppe også! :) men det er noe med RA1 og 2 som treffer meg! Har utallige timer forran begge spillene!

6991211[/snapback]

Enig!!

Husker du denne røveren her? hehe

6991300[/snapback]

åå, huska det der, hadde du et par slike og du eide alt som var :D gleder meg så sinnsykt til 3ern kommer, det skal jeg ha uansett :)

Skrevet (endret)

Hei,

Westwood har fortsatt Ra2 serverene sine oppe! Spiller RA2 minst 4-5 ganger i uka online.

Glem create account, bare gå på login også finner du på noe.

Når du lager en konto bare finn på et brukernavn som ingen har ogå lag et passord som er over 6 eller 8 tegn. Dermed huker du på husk passord. Vips så er du klar for å game online!

Endret av Deosl
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Westwood/EA sørger ikke for serverene lenger, men de har ingått samarbeid med Strike Team, som nå har ansvar for serverene. Resultat:ustabile servere, og EA bryr seg fint lite. Jeg får ikke engang spilt onilne lenger

Skrevet
Hei,

Westwood har fortsatt Ra2 serverene sine oppe! Spiller RA2 minst 4-5 ganger i uka online.

Glem create account, bare gå på login også finner du på noe.

Når du lager en konto bare finn på et brukernavn som ingen har ogå lag et passord som er over 6 eller 8 tegn. Dermed huker du på husk passord. Vips så er du klar for å game online!

6991604[/snapback]

Thank you! :)

Fungerer jo utmerket, + at jeg vant første kampen min på internett :D

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Dette der er fra et nyhetsbrev fra 2004, ikke offisell uttalese, og EA har ikke nevnt ett ord om RA3 etter det. Hadde spillet vært i utvikling så lenge, ville EA latt oss få vite det.

Kanksje utviklingen skiftet til C&C3 i stedet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...