PushT Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Har et aldrende ati radeon 9800 pro, og har satt inn et analogt avertv studio 303 i pci spor. Dette ser ut til å fungere dårlig. Det dukker opp noen log - filer i programfilene til avertv som sier: BT88X SetHWLock(): Current mode not TV or FM For meg er dette gresk, men er det noen der ute som vet hvorfor jeg får installert programvare og drivere, men ikke kjørt applikasjonen?
Changis Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 dette spoersmaalet har du jo stillt 2 ganger allerede..
movk Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Har et aldrende ati radeon 9800 pro, og har satt inn et analogt avertv studio 303 i pci spor. Dette ser ut til å fungere dårlig. Det dukker opp noen log - filer i programfilene til avertv som sier: BT88X SetHWLock(): Current mode not TV or FM For meg er dette gresk, men er det noen der ute som vet hvorfor jeg får installert programvare og drivere, men ikke kjørt applikasjonen? 6987888[/snapback] I had same problem (GeForce card). Try to install drivers/application from original CD (not latest drivers). If it does not help, re-install WindowsXP and install drivers/application from original CD. This helped to me. As this happened to me for second time, I suspect it might be some Windows update which may case it, so I disabled automatic updates.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå