Gå til innhold

Nokia 5500, et fornuftig valg?


Anbefalte innlegg

Jeg vurder omsider å sende min gode trofaste 6600 ut på de evige jaktmarker, og gå over til en telefon som tåler en støyt, men den bør ha litt funksjoner i tillegg.

 

Har ikke fulgt veldig med på mobilfronten i det siste, men fant fort ut at Nokia har laget 5500, en mobil med s60 og som faktisk skal tåle litt vann.

Prisen var jo å juble over i tillegg.. Så jeg ville bare høre deres tanker om 5500, før jeg eventuelt kjøper. :thumbup:

Endret av jorn_:-D
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vurder omsider å sende min gode trofaste 6600 ut på de evige jaktmarker, og gå over til en telefon som tåler en støyt, men den bør ha litt funksjoner i tillegg.

 

Har ikke fulgt veldig med på mobilfronten i det siste, men fant fort ut at Nokia har laget 5500, en mobil med s60 og som faktisk skal tåle litt vann.

Prisen var jo å juble over i tillegg.. Så jeg ville bare høre deres tanker om 5500, før jeg eventuelt kjøper. :thumbup:

6986617[/snapback]

 

 

Det er kommet noen få tester av den, men hvis du vil ha mine "tanker om 5500" som bruker, kan du lese denne mini-testen:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=633099&hl=

 

Jeg har hatt den et par uker, og liker den veldig godt. De to tingene jeg liker minst, er beskjeden skjermstørrelse og at tastaturet laget litt for høye kneppelyder.

 

Dersom man skal ha ut minnekortet mye, vil man nok synes det er dumt at minnekortet skal plasseres under batteriet.

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...