Gå til innhold

Kostymer/masker/parykker os.v?Hvor Få taki?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja Emnetittelen sier vel det meste

ja jeg trenger kostymer/Makeup/Masker/Spesial ting(Sverd os.v)

Helst på nett og en trygg side.

Litt lurt og si men Trenger litt middelalder altså lager en fantasy film så jeg trenger litt "fantasy" støff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg gjorde, var å oppsøke den lokale barneskolen (den har et uvanlig bra kostymelager), samt spurte ei som jobbet på det lokale teatret. Du skal ikke se bort ifra at dette kan gjøres i ditt nærmiljø også!

Skrevet

Ja begynner å få det etterhvert :) Blir endel produksjoner i skole sammenheng, men den eneste store produksjonen er fortsatt Star Wars Chronicles kapitlene :)

Skrevet (endret)

som jeg likte svært bra :) traileren til 2ern ser jo konge ut :thumbup: jeg er sikker på at du klarer og lage noe godt ut av alt slags sjangere :)

Endret av x-nobbit
  • 4 uker senere...
Skrevet
Ja begynner å få det etterhvert :) Blir endel produksjoner i skole sammenheng, men den eneste store produksjonen er fortsatt Star Wars Chronicles kapitlene :)

7009230[/snapback]

Hvor mye tror du en Stormtrooper-drakt ville koste å kjøpe? Er ikke sikkert du vet det, men setter pris på svar uansett :)

• 5 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Noen som vet hvor i Norge man kan kjøpe/bestille et pølsekostyme? (Se bilde)

(Kan være fra utenlandske sider også, men blir ofte litt for dyrt i porto synes jeg...)

RS7104.jpg

• 2 måneder senere...
Skrevet
Noen som vet hvor i Norge man kan kjøpe/bestille et pølsekostyme? (Se bilde)

(Kan være fra utenlandske sider også, men blir ofte litt for dyrt i porto synes jeg...)

RS7104.jpg

8740872[/snapback]

dette er min jango fett drakt jeg kjøpte i star wars celebration europe :dribble:

:wallbash:

post-127121-1187103782_thumb.jpg

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Hvor mye ga du for den der?

Netthandelen har solgt noen parykker av og til. Disse pleier å gå veldig billig.

Skrevet

:dontgetit::blush::D:D:):love::hmm:

Hvor mye ga du for den der?

Netthandelen har solgt noen parykker av og til. Disse pleier å gå veldig billig.

9291183[/snapback]

cirka 62 pund :nei::yes:

• 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...