Blomsterpotte Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Er det noen som har greie på "aliases.txt" filen? jeg skal spille cs gjennom hamachi men jeg får bare den der class C meldingen opp.. jeg har lest på forume til hamachi men jeg fatter ikke helt! noen som har fått det til som kan forklare meg på en kort å lett måte? jeg hadde gjort alt som sto, sånn jeg fatta det! men det funket ikke MVH henrik
mac9000 Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 når du har startet serveren prøv og skriv sv_lan 0 og så sv_restart 1
neadii Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Hva er så hamachi for noe? 6986602[/snapback] lan over internett
neadii Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 tror ikke jeg kan har aldri brukt, leste bare at det var et program som gjorde sånn at man kunne lan'e over internett
.tomf Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Hamachi får datamaskinen til å tro at den er i et lokalt nettverk, altså LAN. Dvs. at du kan koble deg til et Hamachi nettverk over internett, maskinen din vil da tro at du er i et lokalt nettverk med de på Hamachi nettverket. Så kan du da for eksempel spille på en 1.6 LAN-server som noen på Hamachi nettverket ditt har satt opp. Hamachi blir brukt ofte i forbindelse med DotA. Litt knotete forklart, men håper du skjønner. Endret 2. oktober 2006 av TomFu
Rostad Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Skjønte litt mere nå da Post : #1000!! Endret 3. oktober 2006 av RostaD
ekwathne Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Hamachi er genial, bruker dette til å game bf2 mot klassekamerater.
Blomsterpotte Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Skrevet 3. oktober 2006 Ja hamachi er ganske genialt! men er litt drit me cs:P på hjemme siden til hamachi står det jo jeg skal lage en .txt fil! me ipen som skal være med! men jeg fatter ikke helt det me "range" ! noen som kan forklare litt?
ekwathne Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har spilt cs over hamachi hvor jeg enkelt og greit bare gått inn og hostet en lan server og mine kamerater har joinet. Enkelt og greit. Aldri holdt på med noen .txt fil. Mvh Erling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå