-Shark- Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Hei Har fått tilbud om å kjøpe følgende: -intel celeron 2.6 ghz, 1 uke gammel -512 mb ddr -HK med pci e og VGA* Merket var Abit, kjøpt gjennom fuijti simens -40gb samsung disk, forholdshvis ny -dvd brenner, som kostet 1000 for 4mnd siden(philips) *VGA er isåfall det jeg bruker midlertidig( Skal ikke spille på denne!!!) Den skal kun bli brukt som nettverks lagring, nedlastning og internett.. Den pakka får jeg for 800,- Ser det greit ut til den prisen?
etcreature Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Ser ut som en bra pris det, såfremt alt fungerer. Nyprisen blir vel fort et par tusen.
-Shark- Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Skrevet 2. oktober 2006 Ser ut som en bra pris det, såfremt alt fungerer.Nyprisen blir vel fort et par tusen. 6982527[/snapback] Fungerer det ikke får han høre det Fikk det for 600 nå da:) må ta toget (tilsammen 80spenn i utgifter der.) Så 680 er ikke mye.. Tror jeg hopper på kjøpet jeg. Men hvor mye kan jeg få solgt dette for? Om jeg kjøper et stilrent kabinett? -Shark-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå