JuB Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Hei, har en server som ikke jeg har mulighet til å sette inn flere disker i, men planen er at jeg kjøpe meg en s-ata kontroller og flere disker. Trenger et kabinett som er lite men har plass til mange 3.5" disker, trenger ikke plass til cdrom. Skal kun ha en psu (som er "hotwired") og disker. Har vurdert å modde et gammelt kabinett slik at det kun blir plass til 3.5" disker fra topp til bunn. Noen som har gode forslag her? Støy er ikke noe problem, ettersom boksen skal stå i kjelleren, men alt med måte
JuB Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Skrevet 2. oktober 2006 Denne kan slettes, fant løsningen på problemene mine http://www.biltema.no/products/product.asp...9&iItemId=79371
VikinGz Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har dette kabinettet Det har plass til 8 harddisker samt har du mulighet til å sette inn en til i disket plassen(får ikke skrudd fast) Det kjøler alle diskene bra ved hjelp av den 120mm vifta bak... altså den trekken kommer fra fronten slik at du kjenner trekken forran alle diskene Bra konstruert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå