roddis Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Er denne Dell pc`en bra? Jeg skal ha 945 prossesoren i den tenkte jeg. Får dobbelt minne og med i prisen visstnok..... Den kommer på ca. syv lapper hvis jeg tar vekk service greia, er med skjerm og. Står ikke noe om nettverkskort, men det er vel standard? Eller forslag til pc hos Dell til ca samme prisen? Er usikker på disse prosessor greiene, hva en skal velge liksom.... Er kanskje Core 2 en skal velge, så på 6400. Er den ok? http://configure.euro.dell.com/dellstore/c...c=%20dimen_e520 Endret 2. oktober 2006 av roddis
Caze Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Hold deg LANGT unna den Dell-pakka der. Du blir snytt for flere tusen kroner hvis du kjøper den, fremfor å bygge en selv. Med samme pris får du en MYE bedre (f.eks.) Core 2 Duo maskin. Endret 6. oktober 2006 av Caze
............... Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Hold deg LANGT unna den Dell-pakka der. Du blir snytt for flere tusen kroner hvis du kjøper den, fremfor å bygge en selv. Med samme pris får du en MYE bedre (f.eks.) Core 2 Duo maskin. 7011662[/snapback] eller finner komponenter selv og får nettbutikken til å bygge koster lite penger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå