SirKenneth89 Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 En bruker på vg.nett forumet skrev at han kjøpte Kingdom Hearts 2 til 349,- på Elkjøp en plass i Oslo. Stemmer dette, og dersom de stemmer, gjelder den prisen i hele Norge? Hjelper ikke meg hvis denne prisen bare gjelder i Oslo siden jeg bor i Rogaland! Noen som har kjøpt dette spillet og kan fortelle hvor mye dere betalte og hvor dere kjøpte det? Digga enern og har veldig lyst på dette
Typho Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Kingdom Hearts 2 koster hvertfall 349,- hos Elkjøp i Drammen Så da kan det jo virke som om det gjelder hele Elkjøp kjeden. Endret 1. oktober 2006 av Typho
Lauk Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg kjøpte det på Elkjøp i på Buskerud Storsenter i dag, og det kostet 349,- Jeg ble veldig overrasket da jeg så prisen, så jeg måtte bare slå til! Har ikke spilt så veldig mye, men hittil er det veldig bra
SirKenneth89 Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 Kjøpte det i går på Lefdal til 349,- Veldig billig synes nå jeg! Men har ikke tid til å begynne på det ennå
_vincent_ Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 En bruker på vg.nett forumet skrev at han kjøpte Kingdom Hearts 2 til 349,- på Elkjøp en plass i Oslo. Stemmer dette, og dersom de stemmer, gjelder den prisen i hele Norge? Hjelper ikke meg hvis denne prisen bare gjelder i Oslo siden jeg bor i Rogaland! Noen som har kjøpt dette spillet og kan fortelle hvor mye dere betalte og hvor dere kjøpte det? Digga enern og har veldig lyst på dette 6977743[/snapback] det koster 349,- på elkjøp i stavanger og der jeg fikk det og på gamezone rett bortenfor kosta det 549! utrolig forskjell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå