webby1 Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Har tenkt å legge inn flash spill på nettsidene mine, sånne spill som 123spill linker til.. Er det ulovlig?
nifty Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Om du har utviklet dem selv, er det helt sikkert lovlig ! Om ikke du har utviklet dem selv, trenger du den som har rettighetene til spillene sin tillatelse for å gjøre det lovlig !
webby1 Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Skrevet 2. oktober 2006 Men om jeg linker til dem som har laget spillet under spillet, må jeg fortsatt ha tilatelse å ha spillet på sida?
webby1 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Er det lov å legge inn flash spill på nettsidene mine, hvis jeg linker til dem som har laget spillet? Endret 5. oktober 2006 av webby1
Taxman Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Er det lov å legge inn flash spill på nettsidene mine, hvis jeg linker til dem som har laget spillet? 7007831[/snapback] I utgangspunktet nei. Det kommer akkurat ann på hva han som har laget spillet sier. "Linkware" som noen kaller det, kan fritt benyttes om å gi link til produsentens hjemmeside - andre må du nok sende en epost til og spør om det er greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå