allyse Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Når jeg prøver å pakke ut en fil får jeg følgende advarsel: Extracting Visual Studio .NET Enterprise Architect CD2.ISO CRC failed in Visual Studio .NET Enterprise Architect CD2.ISO Dette kommer på 99,99% ferdig oppakket (mangler 1byte eller no) Hvordan kan jeg tvinge fila til å bli pakket ut, og hvordan kan jeg åpne iso fila med korrupt ending? Skal bare ha noen filer så det er litt irriterende å laste ned på nytt (det samme skjedde på cd1 og 5 første gang :sad: ) Mvh A. Lyse
Jannis-15 Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 hei, om det er en *.iso fil du vil pakke ut/se på kan du bruke ISO booster (tror det skrives slik). tror du kan laste det ned gratis på http://www.download.com Mvh, jan Erik
pegg Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 det heter isobuster. http://www.smart-projects.net/isobuster/
allyse Skrevet 2. november 2002 Forfatter Skrevet 2. november 2002 Hovedfila er navn.iso.exe så jeg må pakke ut iso fila... Mvh A. Lyse
Jannis-15 Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 ahh, det er jo enkelt allyse, du bare om-døper filen fra navn.iso.exe til navn.iso. har en sterk følelse av at den er hentet ifra kazaa (eller er jeg på helt feil jordet nå?), der folk må om-døpe iso filene sine til exe filer for at det skal være murlig for oss å laste dem ned som software... :wink:
allyse Skrevet 2. november 2002 Forfatter Skrevet 2. november 2002 Quote: Den 2002-11-02 21:56, skrev Jannis-15:ahh, det er jo enkelt allyse, du bare om-døper filen fra navn.iso.exe til navn.iso.har en sterk følelse av at den er hentet ifra kazaa (eller er jeg på helt feil jordet nå?), der folk må om-døpe iso filene sine til exe filer for at det skal være murlig for oss å laste dem ned som software... :wink: Nope. Funka lite lite. Inne i "iso.exe eller .iso" ligger det en filnavn.iso fil. så selv om jeg endrer navnet til .iso må jeg pakke ut .iso fila, og det får jeg crc error på :sad: Mvh A. Lyse
Jannis-15 Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 altså en slaks dobbelt-pakking...? hmm, da ble det værre.. får håpe noen andre kan hjelpe deg, for det der har jeg ikke vært borti så mye for..
frank_jarle Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Amatør, Gå å kjøp deg programmet heller da slipper du slike pirate ISO kopier som er dårlige. >:-P Frankie Kr.sand
allyse Skrevet 2. november 2002 Forfatter Skrevet 2. november 2002 Quote: Den 2002-11-03 00:02, skrev frank_jarle:Amatør, Gå å kjøp deg programmet heller da slipper du slike pirate ISO kopier som er dårlige. >:-PFrankieKr.sand Skulle gjærne kjøpt det, men jeg skal ikke bruke programmet - jeg skal bare teste om et python addon funker. Og jeg kjøper ikke programmet for å prøve det! Jeg har orginalen av V.S pro. 6. for opplysningen, men addonnet krevet .net visst :sad: Mvh A. Lyse
GalFisk Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Pakk ut med WinRAR, og merk av for 'keep broken files' i Extract-dialogen...
talisar Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Prøv å mounte fila med Daemon tools , da mounter du den som en virtuell cdrom. Hvis ikke bruk 2 kroner på en cd og brenn den:) Eventuell bruk win-iso 5.3 eller nyere. Og.. nei:) jeg skal ikke være noe politi:) *smile fint*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå