Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PCen vil ikke slå seg av


Anbefalte innlegg

Hei

 

Hver gang jeg trykker på avslutt for å slå av PCen skjer det ingenting :( Den bare går tilbake til skrivebordet uten å gjøre noe. Av og til kommer det opp et vindu der den avslutter et program. Når den avslutter det programmet kommer det en linje som blir fylt opp av blåe prikker. Når linjen er full kommer det opp at programmet ikke svarer, og jeg må trykke avlutt nå.

 

Dårlig forklart, men jeg håper noen gidder å hjelpe meg allikevel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det samme program hver gang? Hva heter programmet som avslutter?

 

Jeg hadde et shutdown problem på min forrige PC, det tok evigheter å avlutte WIndows. Til slutt fant jeg ut at det var ITouch programmet til Logitech tastaturet mitt. Avinnstallerte og la inn nyeste versjon. Vips.

Lenke til kommentar
Er det samme program hver gang? Hva heter programmet som avslutter?

 

Jeg hadde et shutdown problem på min forrige PC, det tok evigheter å avlutte WIndows. Til slutt fant jeg ut at det var ITouch programmet til Logitech tastaturet mitt. Avinnstallerte og la inn nyeste versjon. Vips.

6976640[/snapback]

 

Det er ikke det samme programmet hver dag. Det er bare 1 av 3 ganger cirka det kommer opp at et program avslutter. I dag kom det: "Avslutt Program - Extracting Files". Det har også vert Opera, HP Image Zone Plus, og noen andre også.

 

Det kan virke som jeg har det samme problemet som du hadde.

 

Å holde inne museknappen 5 sek. hjalp ikke.

Lenke til kommentar
power kanppen er en ganske fin knapp det. :)  ellers så kan du prøve å slå til pc'n hardt, da kan det hende den slår seg av, det gjorde iallefall min gamle :p 

 

men har det alltid vært slik? prøvd systemgjennoppretting?

6991734[/snapback]

 

:!:

 

HAHA! Var det Powerknappen han mente :blush::roll:

 

Å slå PC-en hjelper neppe...

 

Det ble slik for 3-4 måneder siden.

 

Er systemgjennoppretting det samme som formatering? i så fall har jeg ikke prøvd det.

Lenke til kommentar

Er systemgjennoppretting det samme som formatering? i så fall har jeg ikke prøvd det.

6991964[/snapback]

 

 

Nei.

Du kan ved oppstart trykke f8,her vil det komme en meny..du velger da systemrestore.

Her kan du velge om du vil ha systemet slik du hadde det for en tid siden.

Æhh tviler på at du kan velge 5 månder tilbake.

Endret av Sunni
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...