dytta Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Er du på reisefot i Tyskland ? Da burde du se nøye på prisene på enkelte digitalkamera. Eksempelvis koster Casio QV-5700 (som jeg selv bruker og er strålende fornøyd med)- kun kr 4600 når du kjøper det Tax Free ! Med 1 GB Microdrive kr. 5500. Pleier å bruke http://www.eBay.de for å orientere meg om pris. Bruker du TaxFree skjema er fradraget ca. 11%. Henter du pengene selv ved neste besøk er fradraget 16%.
skarsk Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Hvorfor gå over bekken etter vann? Her på akamera.no finner du en utmerket prisguide. Husk at kjøper du i utlandet, har du i beste fall 1 års garanti. Kjøper du i Norge, har du 5 års reklamasjonsrett mot feil og mangler.
anderfo Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 ...gjelder dette også kjøp fra Sverige? (pixeloo.no er jo svenske og står i den samme prisguiden her på akamera.no)
skarsk Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Ja, såvidt jeg har lest, vedtar itbutikken og databutikken seg samme regler som vi har i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå