DaXoN Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Spør om dette fordi jeg har tenkt og lage meg en helt Ny warrior på en Ny server den dagen det kommer ut ^^ og da tenke jeg og spøre om hvor lang tid tar det of Powerlvl / grinde seg til 60 ? ^^ har lyst og Starte fra bunnen av sloss meg til 60 og starte en Ny guild på en server der de ikke leker i naxx men sliter i Dead mines ^^ hehe if you take my point Og er det et smart trekk med warrior som mt i en guild jeg har tenkt og starte fra bunnen av eller er det noe annet som passer bedre?
DaXoN Skrevet 29. september 2006 Forfatter Skrevet 29. september 2006 Spør om dette fordi jeg har tenkt og lage meg en helt Ny warrior på en Ny server den dagen det kommer ut ^^ og da tenke jeg og spøre om hvor lang tid tar det of Powerlvl / grinde seg til 60 ? ^^ har lyst og Starte fra bunnen av sloss meg til 60 og starte en Ny guild på en server der de ikke leker i naxx men sliter i Dead mines ^^ hehe if you take my point Og er det et smart trekk med warrior som mt i en guild jeg har tenkt og starte fra bunnen av eller er det noe annet som passer bedre? 6963658[/snapback] hva lite liv / hjelp her ^^ *sitter på min "gøye" tlf jobb og surer
neoman Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 (endret) og powerlvle til lvl 60 tar vel ca 200-300 timer. varierende etter spillemåte klasse og motivasjon. men med ren slossing. tar det 200-300 timer ville jeg anslå. er du warrior må du nesten være main tank i guildet ja. sånn er det i de fleste guilds. Endret 29. september 2006 av neoman
DaXoN Skrevet 29. september 2006 Forfatter Skrevet 29. september 2006 og powerlvle til lvl 60 tar vel ca 200-300 timer.varierende etter spillemåte klasse og motivasjon. men med ren slossing. tar det 200-300 timer ville jeg anslå. er du warrior må du nesten være main tank i guildet ja. sånn er det i de fleste guilds. 6963751[/snapback] Joa det er jo greit nok har liksom aldri spillt Warrior ordenlig før men lærer jo så lenge man prøver ^^ men har veldig lyst til at Blizz tar og Startet en HELT ny server uten muligheten til og flytte char på den ^^ en der ting er vært 0 og alle er lvl 1 ^^ da er det gøy får da kan du være med og starte en guild som først gjør AQ / ZG så humper inn i MC når dere er 40 får så og leke med Ony og så prøve seg på BWL / NAxx ofc vil det ta tid men går jo
egil88 Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Virker litt kjipt spør du meg, siden BC kommer snart og de fleste med en lvl 60 char vil vel komme seg til lvl 70 og utforske de nye dungeons underveis. En alt guild er noe helt annet da
DaXoN Skrevet 29. september 2006 Forfatter Skrevet 29. september 2006 Virker litt kjipt spør du meg, siden BC kommer snart og de fleste med en lvl 60 char vil vel komme seg til lvl 70 og utforske de nye dungeons underveis. En alt guild er noe helt annet da 6963891[/snapback] tenker ikke på alt ^^ men tenker på vis det kommer en ny server der folk ikke kan flytte til sånn at det blir som "første gang" igjen
egil88 Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Poenget mitt var at jeg tror folk spiller på main-charen sin når BC kommer, dog enkelte starter kanskje en BE eller Dranei
DaXoN Skrevet 29. september 2006 Forfatter Skrevet 29. september 2006 Poenget mitt var at jeg tror folk spiller på main-charen sin når BC kommer, dog enkelte starter kanskje en BE eller Dranei 6963926[/snapback] hehe det er sant ja men vis det kommer en ny server er ikke den ny så lenge så gøy og spille på nytt vis du skjønner ^^ uten alle de Seriøse folk som Skriker Minus 50dkp becuse of wipe you fucking noobs mens han kaster noe gjenom rommet
Morgh Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Spør om dette fordi jeg har tenkt og lage meg en helt Ny warrior på en Ny server den dagen det kommer ut ^^ og da tenke jeg og spøre om hvor lang tid tar det of Powerlvl / grinde seg til 60 ? ^^ har lyst og Starte fra bunnen av sloss meg til 60 og starte en Ny guild på en server der de ikke leker i naxx men sliter i Dead mines ^^ hehe if you take my point Og er det et smart trekk med warrior som mt i en guild jeg har tenkt og starte fra bunnen av eller er det noe annet som passer bedre? 6963658[/snapback] Jeg brukte 9 days played på warriorn min til 60
DaXoN Skrevet 29. september 2006 Forfatter Skrevet 29. september 2006 Spør om dette fordi jeg har tenkt og lage meg en helt Ny warrior på en Ny server den dagen det kommer ut ^^ og da tenke jeg og spøre om hvor lang tid tar det of Powerlvl / grinde seg til 60 ? ^^ har lyst og Starte fra bunnen av sloss meg til 60 og starte en Ny guild på en server der de ikke leker i naxx men sliter i Dead mines ^^ hehe if you take my point Og er det et smart trekk med warrior som mt i en guild jeg har tenkt og starte fra bunnen av eller er det noe annet som passer bedre? 6963658[/snapback] Jeg brukte 9 days played på warriorn min til 60 6963979[/snapback] ok hadde du noe hjelp da eller? = ) får nok ikke noe lvl 60 help vis jeg begynner på ny server
Tiduzz Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Som sagt før, det har helt med hvor effektivt du spiller. Du kan levle på 10 dager play time.
DaXoN Skrevet 29. september 2006 Forfatter Skrevet 29. september 2006 Som sagt før, det har helt med hvor effektivt du spiller. Du kan levle på 10 dager play time. 6964047[/snapback] det er sant det skal jo ikke være noe problem vis man er flink / efektivt men er det smart med en warrior? eller bør jeg gjøre noe annet? tenkte jeg skulle ta noe annet? tenke på warrior siden jeg liker den classen og de har en viktig rolle i endgame som tanks / dps
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå