TU Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 (endret) PANGSTART PÅ YRKESKARRIERE HOS TEKNISK UKEBLAD - TU.no Vi skal gjøre mye med nettsidene våre. Dette trenger vi hjelp til! Stikkord i jobben er: -HTML, CSS -JSP og/eller PHP -MySQL Vi har egen designer som lager sidene som skal progges. Opplæring gis etterhvert, men det er en fordel at du har god forståelse og "tar ting fort". Vi sitter i moderne lokaler ved Majorstuen, like ved T-banen og Colosseum kino. Ta kontakt med oss idag for deltidsjobb! Teknisk Ukeblad - TU.no v/Asbjørn Goa Utvikler/Developer E-post: [email protected] Direkte: 23 19 93 56 Teknisk Ukeblad www.tu.no www.tu.no/jobb www.tu.no/annonsere Besøksadresse: Sørkedalsveien 10 C, Majorstuen, Oslo, Norge Postadresse: PB 5844 Majorstuen, N-0308 Oslo Telefon: 23 19 93 00 Telefaks: 23 19 93 02 Endret 9. oktober 2006 av TU
TU Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Skrevet 9. oktober 2006 Vi er fortsatt interessert i denne programmereren. Ikke nøl med å ta kontakt for mer detaljer eller informasjon om stillingen. -- ag
Anira Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Hvordan bør kompetansenivået være for de som søker på denne jobben? Jeg har drevet med HTML og CSS i mange år, har vært litt borti PHP og MySQL, men aldri JSP. Jeg studerer webprogrammering nå, men dette året er mer generell kompetanse. Blir ikke fordypning i webprogrammering før neste år, men dette er noe jeg virkelig er interessert i å lære og jobbe med. Bør jeg helst ta kontakt på e-post eler telefon for videre spørsmål?
TU Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Skrevet 10. oktober 2006 Webprogrammerer-retningen er et godt utgangspunkt til denne stillingen. Ta kontakt på e-post [email protected] med kvalifikasjoner og litt om deg selv, så tar vi kontakt. -- ag
TU Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 Er stillingen fremdeles ledig? 7052750[/snapback] Vi driver fortsatt og vurderer kandidater som har vist interesse. Send en mail til [email protected], med litt informasjon om deg og det du er flink til, om du også er interessert. -- ag
Anbefalte innlegg