Gå til innhold

HW-Lan 06: Overflaten på bodene på HW-LAN

Kurume

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg ikke tar helt feil, vil det være bordplater ala sponplater. er ikke 100% sikker på dette... Dersom dette stemmer, vil det nok funke å bruke musa direkte på bordplata, med mindre du har en veldig kravstor mus. men vil nok uansett anbefale deg å bruke musematte ;)

Skrevet
også en ting går det ann å skru ne fast direkte i bordplatene?

6952621[/snapback]

Spurte på IRC kanalen for en tid tilbake, og da fikk jeg et klart nei.

Skrevet

Det er de samme bordplatene som brukes på The Gathering, så har du vært der, da er vel svaret rimelig klart? :) Hvis ikke - ja det er sponplater og det går som regel greit å bruke mus på det, men ta med musmatte.

Skrevet
også en ting går det ann å skru ne fast direkte i bordplatene?

6952621[/snapback]

Spurte på IRC kanalen for en tid tilbake, og da fikk jeg et klart nei.

6952787[/snapback]

Platene er innleid, det vil si at hver plate som er ødelagt må HW-LAN betale. Noe som ikke er så greit for budsjettet. Som vi vil helst bruke på å lage et bedre LAN for dere.

Om dere leide ut noe, så hadde du vel håpt på at det kom sånn noe lunde helt tilbake. Uten masse skrue hull ol. :thumbup:

Skrevet

Platene er innleid, det vil si at hver plate som er ødelagt må HW-LAN betale. Noe som ikke er så greit for budsjettet. Som vi vil helst bruke på å lage et bedre LAN for dere.

Om dere leide ut noe, så hadde du vel håpt på at det kom sånn noe lunde helt tilbake. Uten masse skrue hull ol.  :thumbup:

Er det meg du snakker til?

Om dere leide ut noe, så hadde du vel håpt på at det kom sånn noe lunde helt tilbake. Uten masse skrue hull ol.  :thumbup:

Ja, har jeg sagt noe på det? Han spurte, og jeg svarte. Period.

Skrevet

Han kom med info til foklet - inkludert deg :)

Skjønner godt at det ikke blir lov, hadde du lånt bort bordet ditt til et LAN ville du vel hatt det igjen i omtrent samme stand^^

Skrevet
Han kom med info til foklet - inkludert deg :)

Skjønner godt at det ikke blir lov, hadde du lånt bort bordet ditt til et LAN ville du vel hatt det igjen i omtrent samme stand^^

6958251[/snapback]

Joa, greit det, men siden han quota meg, så ville jeg bare påpeke at jeg jeg ikke var negativ til det med at det ikke er lov til å skru i platene :)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...