Ragnarokk Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Hadde- helt til samboer`n lastet ned en oppdatering i dag- fiksa det slik at vi begge kunne være logget på samtidig. Vel, nå er det altså slutt på dette, men jeg klarer for bare livet ikke å huske hvordan jeg fiksa det sist! Noen som kan hjelpe?
minTern Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 (endret) Hadde- helt til samboer`n lastet ned en oppdatering i dag- fiksa det slik at vi begge kunne være logget på samtidig. Vel, nå er det altså slutt på dette, men jeg klarer for bare livet ikke å huske hvordan jeg fiksa det sist! Noen som kan hjelpe? 6950643[/snapback] Tror ikke denne funksjonen er på alpha versjonen... Mulig du hadde det i beta versjonen da den var ute... Og at den funksjonen er fjernet... Eller det er mulig at du/samboeren din logget dere på sammtidig via Windows Live Messenger, der da du brukte Live og samboeren din brukte Windows Messenger... Det er messengeren som er innstallert på maskinen din når du starter den etter innstallasjon av Windows XP Home og Proffesional og så Media Center Edition... Det er det jeg velger og tro dere har gjort... Alt jeg kan fortelle... Mer vet jeg ikke! Endret 27. september 2006 av minTern
Ragnarokk Skrevet 27. september 2006 Forfatter Skrevet 27. september 2006 Jeg brukte windows messenger tidligere, mens han brukte msn, men det var jeg (selvsagt ) ikke tilfreds med, og skulle derfor fikse det- noe jeg jo også gjorde. Men, det er så lenge siden at jeg ikke husker noe, annet enn at jeg fikk fiksa det på en eller annen måte... Lastet ned noe vet jeg, men om vi hadde alfa beta gamma delta eller hva, aner ikke....
minTern Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Jeg brukte windows messenger tidligere, mens han brukte msn, men det var jeg (selvsagt ) ikke tilfreds med, og skulle derfor fikse det- noe jeg jo også gjorde. Men, det er så lenge siden at jeg ikke husker noe, annet enn at jeg fikk fiksa det på en eller annen måte... Lastet ned noe vet jeg, men om vi hadde alfa beta gamma delta eller hva, aner ikke.... 6950752[/snapback] Det er ikke lett og si... Mabey Multi tool lignende... Gå her: Google.no og søk etter "multi msn" elns MAbey du finner det der
Espein Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Du kan være pålogget med flere versjoner samtidig med MSN plus! eller du kan laste ned en versjon fra MESS.BE som kalles MSN patch. Du finner den om du søker på den siden. Bare finn ut din MSN versjon og skriv det i SØK på siden.. Dessuten Mess patch fjerner det du vil All dritt reklamen på msn, unødvendige knapper, den kan gjøre så mangt
Ragnarokk Skrevet 27. september 2006 Forfatter Skrevet 27. september 2006 A-patch fikser dette. 6950768[/snapback] Ah, tror det var denne jeg brukte sist også! Takker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå