Gå til innhold

Nokia 6280 og tilkobling via BT

yoneck

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er den fornøyde (!) eier av en nokia 6280. Denne har jeg satt opp til å kobles mot pc'n, og synkronisere avtalene mine mot outlook. Det fungerte helt ypperlig med min gamle SonyEricsson K700i, men 6280n spør hver gang om jeg vil tillate tilkobling. Jeg skulle gjerne ha gjort dette uten at jeg må skru av tastesperren og trykke "godta" hver gang. (jeg løper mye fram og tilbake på jobben).

Ved å bruke FMA, får jeg beskjed på skjermen når telefonen ringer, jeg kan lese/skrive sms via pc'n, og jeg har satt opp til at pc'n låser seg automagisk når jeg går fra den (telefon utenfor rekkevidde)

Hvordan får jeg tilkobling uten å måtte godta den for hver gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå har jeg ikke samme telefon som deg, men de siste nokiaer jeg har hatt har fremgangsmåten vært følgende:

- Gå inn på BT menyen

- Ta frem listen over sammenkoblede/parrede enheter

- trykk "valg" på den enheten du vil at skal koble til automatisk (uten godkjenning)

- Velg "autorisert enhet"/ "angi som autorisert" eller liknende

Enjoy :thumbup:

EDIT:

Velkommen til forumet by the way! ;)

Endret av ..Bjørnar..
Skrevet
Nå har jeg ikke samme telefon som deg, men de siste nokiaer jeg har hatt har fremgangsmåten vært følgende:

Ser nok ut til at det er samme greiene her :-)

- Gå inn på BT menyen

- Ta frem listen over sammenkoblede/parrede enheter

- trykk "valg" på den enheten du vil at skal koble til automatisk (uten godkjenning)

- Velg "autorisert enhet"/ "angi som autorisert" eller liknende

"automatisk tilkobling uten bekreft" er nå satt til PÅ.

Deilig, da slipper jeg å låse pc'n manuelt hva gang jeg går fra den :-)

Enjoy  :thumbup:

EDIT:

Velkommen til forumet by the way!  ;)

Takk for det. Har lurket rundt her en stund. Særlig dette med feil på 6280 tok jo et par uker å komme seg gjennom.

Heldigvis har jeg denne som jobb-telefon, så hvis det er noe gæli, er det bare å levere den inn. Har måttet gjøre det én gang, da den tok kvelden etter imponerende 10 dagers bruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...