Gå til innhold

Byggekvaliteten til SHG computers Note-serie?


Rupal

Anbefalte innlegg

Har funnet ut at SHG selger egenkomponerte bærbare pcer med ganske bra specs til en kurant pris.Spesielt har jeg sett på 6200 serien(12").

http://www.shg.no/link.asp?goto=infobox&varenr=551187

 

Men ser også at det er få tester og erfaringer som er å finne på nettet. Lurte derfor på om noen her inne på forumet har erfaringer og synspunkter spesielt tilknyttet byggekvaliteten på disse maskinene?

 

Ellers så hadde det vært fint med annet info om disse maskinene, som spesielle ulemper og fordeler ved kjøp av en SHG-maskin fremfor andre anerkjente merker som acer, FS osv..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har vel litt å gjøre med at det er utolmodige dansker på tråden. Ringte dem en gang angende spørsmål om et produkt, jeg måtte legge på uten å bli noe klokere. Lovte meg selv å aldri handle av dem mer.

 

Men det er syns, for 6200 - serien deres har uslåelige spesifikasjoner.

 

1,83 ghz core2duo og 1gb ram og 80 gb harddisk til under 10 000 kr er bra for en 12"

Lenke til kommentar

ja det er nettopp det, det er ikke så mange 12" som kan kjempe med SHG sine maskiner når det kommer til specsa..Derfor er jeg så usikker, hvis maskinen er elendig skrudd sammen og ikke funker ordentlig, så går det utrolig mye tid og energi bort på å få snakka tilbake pengene eller bytta.Hjelper lite med hvor maskinen er på papiret da. Så inntil noen flere sier at SHG er ganske ålreit, så venter jeg... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...