A-man Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Hei og hopp! Jeg går med planer om å kjøpe meg ny bærbar PC og har sett litt i de fleste nettbutikker og butikker for å sjekke hva som finnes. Det som er viktig for meg er at pc'en ikke er for stor og tung og at den ikke koster over 5000kr. Har funnet en pc som jeg synes ser veldig lovende ut til denne prisen: http://www.directbuy.no/PartDetail.aspx?q=...80;c:36159;r:pg Snakket med en som jobbet i en databutikk, han sa at dette hørtes ekstremt bra ut og at han lurte på hvordan directbuy.no kunne selge den så billig da han selv mente at innkjøpsprisen for denne pc'en før moms var 5300kr. Bare lurte på om noen har erfaringer med directbuy.no eller med lignende HP pcer. Ellers hadde det vært fint hvis noen hadde hatt noen anbefalinger til bærbare pc'er til ca. denne prisen. Alt er interessant!
tobbesen Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 regner med at du ikke skal bruke til spill etc? bare til dokumenter og surfing?
efikkan Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Hei! Du får ikke mye mer enn det der for den prisen. Alt i pcen er bra, bortsett fra skjermkortet. Og innkjøpsprisen er en god del lavere enn det der. Hilsen, efikkan.
A-man Skrevet 27. september 2006 Forfatter Skrevet 27. september 2006 Nei, skal ikke bruke den til spilling. Blir kanskje noe photoshop, men ellers blir det for det meste musikk, tekstbehandling, bilder og surfing. Da tror jeg at jeg går for den. Noen som vet hva som er best å kjøpe fra av stretto.no eller directbuy.no? Er ca. samme prisen på pc'en begge steder.
Chris_lox Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Sjekk prisguiden A-man Ellers ser det ut som en veldig god pc til den prisen! Go for it
Steina Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Det er kanskje det beste man får for den prisen, men jeg ville heller ha lagt i litt ekstra og funnet en bærbar med 1024MB RAM. Med 512 så skal det ikke mye til før den begynner å gå sirupp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå