Qtecman Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Er det mulig å få brent ut en playlist fra Winamp til CDR i Mp3-format Finner bare en funksjon som konverterer filene til wav og brenner den ut...
Betenkt Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Hva med å finne hver enkelt sang og legge dem inn i brenne-prog? Da vil de bli brent i det formatet de er i på pc'en...
Qtecman Skrevet 27. september 2006 Forfatter Skrevet 27. september 2006 (endret) laaaang liste Endret 27. september 2006 av Qtecman
Betenkt Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Går detå merke alle sangene i playlist og dra dem over i brenneprog da?
sunnhetsmannen Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 (endret) Gå inn i media library (ALT+L) I menyen til venstre gå til Rip & Burn Velg brenneren du vil bruke Trykk "Add..." Velg "Current playlist" Jeg bruker Winamp 5.3 gratisversjonen Du kan også høyreklikke på sanger i en playlist og velge Send to -> Cd burner on x: Endret 29. september 2006 av SpACEmaN
Qtecman Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Skrevet 18. oktober 2006 Gå inn i media library (ALT+L)I menyen til venstre gå til Rip & Burn Velg brenneren du vil bruke Trykk "Add..." Velg "Current playlist" Jeg bruker Winamp 5.3 gratisversjonen Du kan også høyreklikke på sanger i en playlist og velge Send to -> Cd burner on x: 6962984[/snapback] Prøvde dette, men Winamp driver fremdeles og konverterer til Wav...=får ikke plass til min 145 sangers playliste *forslag* ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå