Gå til innhold

Nokia N91 vs. SE W950i


Duplo

Anbefalte innlegg

Som så mange andre skal jeg ha meg ny mobiltelefon.

Men klarer da ikke å velge =( Men har kokt det ned til disse to modellene(Nokia N91 eller SE W950i)

Noen som kan komme med noen innspill? =)

Har sett litt på en N91 som en kamerat har. Og den er jo litt stor, men har minijack tilkobling og er en veldig fin telefon. Trådløst nettverk, pdf-støtte, harddisk(ikke flashminne både + og -) også støtter den litt filmfunksjonalitet =)

 

Men på en annen side så er jo SE ganske kul den og. Også er den mindre og lettere, har touchscreen men mangler kamera :S For ikke å glemme nesten dobbel batteritid enn Nokiaen.

 

Prisforskjell er bare å ignorere.

Men vil gjerne ha noen råd, sitter med en SE T68i og er sulten på ny mobil =D (sier litt om hvor lenge det er siden jeg sist så på mobiltelefoner)

Endret av Duplo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå veit ikke jeg hva du krever for noe av funksjoner, men i og med at du skal ha en musikktelefon, så ville jeg anbefalt Nokia. I forhold til SE så synes jeg personlig at musikkspilleren er MYE bedre på nokiaer (med symbian) enn SE. Skulle sende en .wav fil til en kamerat med W810, noe som hans telefon ikke støttet (selvom det er en musikktelefon). Det er greit, .wav er jo ikke det akkurat mest brukte formatet, men alt i alt med lydkvalitet, selve musikkspilleren, tilbehøret, så vinner Nokia bortsett fra batterikapasitet og pris(?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...