vollta Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 (endret) jeg var å kjøpte just cause den 22ende å har hvert limt til kjermen siden. De små bugsa anmelderne prater om er ikke noe større eller verre enn de du ser i omtrendt alle 360 titler. Fra jeg satt på spillet har jeg hvert helt hekta, det gir deg en spesiellt god følelse når du kan løse oppdragene akkurat som du vil. Jeg mener også at det er deilig med ett avbrekk fra "radio-musikken" vi kjenner fra gta og saints row, her er det MYE mer fart,tempo,action og sist men ikke minst STØRRE våpen som høres ut som det er skikkelig trøkk i dem. og jeg har fortsatt ikke opplevd en eneste bug. det ser utrolig vakkert og føles sinnsykt kult ut å "jacke" ett "normalt" fly. Dra opp over skyene kaste deg ut, equippe grapple hooken, åpne fallskjermen så ser du ett annet kulere,fetere fly\helikopter, skyter grappling-hooken fast i flyet og bare reeler deg inn og tar over i lufta for så å dra å sprenge noen koka-åkre heheheehe!! jeg kan ikke få stressa nok hvor kult det spillet her er!! iallfall for oss gutta med ballene i behold! just cause ROCKER!! hvis jeg skulle gitt poeng fra 1-10 måtte det bli 8,6 iallfall!! Endret 25. september 2006 av vollta
SuperJan Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Må bare spørre. Ser det er første posten din. Lagde du en account for å skrive det her? Hehe, måtte bare.. Janse..
teekej Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 hvis han lagde en account for å skrive det, er det større grund til å tro på det han sier. just cause ruler
SuperJan Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Hehe, sant nok. Jeg er forsåvidt enig jeg.. Syns Just Cause er fun fun fun=) Janse..
sniK Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Bare det å sammenligne spillet med GTA burde vært kriminelt og fengslingsgrunn. Tror dette er mer spillet for de som ikke har fått hår på ballene enn de som har dem i behold. Mener at dette er et veldig overvurdert spill og burde hatt 3/10 for 6/10 er en veldig god karakter på Gamer.no synes nå jeg. For meg var det et misslykket kjøp, men kjekt å se at det er andre som liker det.
Jørgen Sørheim Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Fortsett her om du vil kommentere omtalen.
Anbefalte innlegg