Battone Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Noen som har dette eller vet om noen tester.. Virket som et ganske stilrent kabinett til en fornuftig pris hos komplett denne helgen.. APLUS Case iQ-eye
Zetec Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Hadde for et par år siden et Casetec iQ-eye, ser veeeldig likt ut. Meget fornøyd! Eneste minus er at det tar litt lang tid å koble "øyet" og at det er tungt. Ellers meget bra!
Battone Skrevet 24. september 2006 Forfatter Skrevet 24. september 2006 Så kvaliteten på iQ-eye er ok i det minste.. Klarer ikke helt å bestemme meg for å bestille.. Regner ikke med at det er verdens beste, men spørsmålet er om det er god plass inni kabinettet, målene er jo der.. Kjøpe eller ikke.. *tenke, tenke*
Klekkus Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Dæven tipper du angrer! Husker jeg leste et review av det for en stund siden når det var tilbud på det før. Er jo andunisert aluminium pluss at det er 7 kanals intigrert viftestyring. Skal se om jeg finner en url til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå