teaspoon Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Sitter og vurderer om jeg skal endre navnene på tv-serie-fielen mine, men det virker å være ett voldsome arbeide med mindre jeg finner ett program som kan gjøre det. Har sett rundt på internett, men finner ikke ett program som kan gjøre de endringene jeg ønsker. Ønsker ett program som kan gjøre det slik at filer som ser slik ut: Stargate SG-1.[03x01].Into The Fire Blir seende slik ut: Stargate SG-1 3x01 - Into the Fire Noen som vet omm ett slikt program? Litt travelt å sitte å gjøre dette manuellt med flere hundre filer.
Mit Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 *inn i mine innlegg* Har lenge lurt på det samme angående musikk og film-samlinga mi, det hadde vært veldig kjekt. har gjort det manuelt med ca 1500 sanger + 500 serier nå over litt tid og det er til og spy av.
Lars-H Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 hmm.. sjekk denne.. Kanskje det vil funke?
Mit Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 hmm.. sjekk denne.. Kanskje det vil funke? 6923629[/snapback] Det der var nesten perfekt til mitt bruk, kun musikk da Takker veldig mye
teaspoon Skrevet 23. september 2006 Forfatter Skrevet 23. september 2006 Ja, med den fikk jeg ihvertfall tatt en og en sesong, og ikke en og en episode, så den hjalp stort Takker
O. B. Lix Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Et annet program er Flash renamer som er utrolig kraftig og godt program. Shareware med full funksjonalitet og ubegrenset tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå