villedende Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 VIKTIG Hei, jeg har Logitech z-5500. Men jeg og får ikke til Surrond. Bruker "Sound Effect". Har prøvd alt inne på "speaker configuration", og "connector sensing", men lyden kommer kun inn på subwooferen og center-speaker. Noen råd?
Mr Pepe Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Hvor har du kobla den til, til hva. Lydkortet ditt støtter IKKE 5.1 kanskje o_o
villedende Skrevet 23. september 2006 Forfatter Skrevet 23. september 2006 Hvor har du kobla den til, til hva. Lydkortet ditt støtter IKKE 5.1 kanskje o_o 6923558[/snapback] ehm, jeg har 7.1 lydkort.. det har funka før... men det kommer ikke på alle høytallerne
T_Trosten Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Først som sist: Du har valgt 5:1 sourond på kontrollpanelet? Sjekka litt på mitt eget anlegg, og jeg kan få det til å bare komme ut fra center og sub hvis jeg setter soround på 0, center på max, og sub på max. Så hvis du prøver å skru alt til halvparten på kontrollpanelet for anlegget, så kan du se hva som skjer...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå