Xecuter Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Skrevet 28. oktober 2006 det han skreiv om blått lys som viser at dt ikke er noe ljuggel er vel kanskje ikke riktig? blåblinkende lys osv er noe jeg forbinder med billig "kinavare"hehe. 7169633[/snapback] Hehe ja leste det selv. tenkte jeg.
Defus Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Du har ikke vurdert å kjøpe morel eller focal 4 tommere ? Husker ikke om morel har, men focal er jeg 100% sikker på at har. Mener det er bedre å kjøpe billige høytalere fra orntlig merke, enn top of the line fra et annet merke til samme pris
Morel Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Du har ikke vurdert å kjøpe morel eller focal 4 tommere ? Husker ikke om morel har, men focal er jeg 100% sikker på at har. Mener det er bedre å kjøpe billige høytalere fra orntlig merke, enn top of the line fra et annet merke til samme pris 7170931[/snapback] Morel har 4" ja. Morel Tempo 4 coax, Morel Integra Ovation 4, Morel Hybrid Ovation 4. Dette til informasjon. Mvh Pål
Xecuter Skrevet 11. november 2006 Forfatter Skrevet 11. november 2006 Tror jeg har bestemt meg for høyttalere. 2 stk. 4" høyttalere på dash: JBL GTO-427 2 stk. 17cm høyttalere i hattehylle: Pioneer TS-A172C Og muligens en aktiv subwoofer hvis det blir for lite lyd: JBL BASSPRO™ II Alt til en pris litt under 4000. Passer bra for meg. Det eneste jeg ikke er sikker på er hvor gode de er. Kan ikke si sånt ut ifra watt og RMS o.l. Jeg kjøper dette så får vi se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå