Gå til innhold

Hjemme lan 22-24! kom med komentar!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe minner meg om et lan jeg hadde i stua kjellern en gang.. hadde koble sånn strøm hub i veggen og alle hadde kobla sine strøm hub i den igjen. vi var 15 stykk på det meste med anlegg og masse rart :) det som skjedde var at den strøm huben min tokk fyr utover lørdags natta :!:

Skrevet (endret)

hehe ikke bra at strømhuben tok fyr da! synn det! hehe. hva kostet den huben da? (^^,)

ødela nesten switchen min en gang,(switchen ser dere på 3 øverste bilde) mista en grandiosa på den :!:

Endret av m0zzdart
Skrevet
Grandiosa og varme switcher er bestevenner. Hvis du lar pizzaen ligge lenge nok blir det stekt også :)

Så lenge det ikke er Handl3vogn sin hub, da blir det grandiosa ala flambe!

6921673[/snapback]

hehe ja den var god..

Skrevet
Syns nåtidens ungdom som drar på LAN er bortskjemt! Tenk fire fem år tilbake da alle hadde CRT skjermer, og hvilke plassproblemer dette skapte :D

6922759[/snapback]

og? er ikke du vortskjemt siden du drar på LAN?

Skrevet
Du ser ganske trøtt ut i allefall, det skal du ha. Soving hører ikke hjemme på LAN :wee:

6922693[/snapback]

det er ikke bilde av meg.. er en kompis som er her på LAN han var olle trøtt.. han er forkjøla :S hehe :love:

Skrevet
Syns nåtidens ungdom som drar på LAN er bortskjemt! Tenk fire fem år tilbake da alle hadde CRT skjermer, og hvilke plassproblemer dette skapte :D

6922759[/snapback]

og? er ikke du vortskjemt siden du drar på LAN?

6922775[/snapback]

Du tok den tydligvis ikke.....

Bildene viser lcd skjermer og hvor liten plass en nå trenger til to personer, da jeg holdt på måtte vi reservere tre av rommene i huset vårt for å få inn 8 personer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...