[SifO] Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Hei. Har for ikke alt for lengesiden gitt maskinen min en liten oppgradering, som innebar nytt: HK, PSU og skjermkort. (specs kan du se i signaturen) Problemet: Jeg sitter å spiller bf2, og etter kansje en times spilling elns, så låser den seg bare. Får ikke bluescreen elns, men bildet bare stopper og maskinen reagerer ikke på noe annet enn restart/power knappen. Vet at dere vil si jeg skal prøve de siste/nyeste driverene, men har det allerede. Jeg bli like, nesten mer forbanna hver gang det skjer. Kansje bare et spørsmål om tid før jeg tar å deljer til i både skjerm og maskin. Takker for all hjelp og fornyftige svar
[SifO] Skrevet 22. september 2006 Forfatter Skrevet 22. september 2006 Jeg har faktisk vurdert om det kan være det, men har alltid alle viftan på fullt. Mulig det er minnet på skjermkortet, siden det ikke er noe form for kjøling der. Ellers er jo chipset, ram og hard-diskan veldig utsatt i mitt nåværende kabinett. Tror/trodde ikke at temperatur på diskan skal ha så mye å si, og heller ikke bli så høye. Men må prøve igjen seinere eller i mårra, har satt ned spenninga på RAM, hjelper kansje. Så tror jeg at jeg kommer til å sette på heatsinks på skjermkort minnet. (ja, skal skaffe meg et nytt og bedre (med tanke på kjøling) kabinett)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå