Skroting Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Hvor høy er tempraturen på CPU under spilling? Er vel kanskje ikke det som er problemet, men hvis CPU blir for varm, vil PC'en skru seg av. 6923694[/snapback] Noen BIOSer ha en "event log" hvor man kan se hvorfor den slo seg av. Event loggen i Windows vil også kunne gi deg en pekepinne
Kevin S Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Hvor høy er tempraturen på CPU under spilling? Er vel kanskje ikke det som er problemet, men hvis CPU blir for varm, vil PC'en skru seg av. 6923694[/snapback] ok, noen ide om hvor jeg finner ut det uten å innstalere noe?? den skrur seg av om man innstalerer ting...
Dream_0n Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 jeg og har hatt dette problemet at pc’ en skur seg av jeg sendte den inn på service. Der skifta de cpuen, men det virka ikke så jeg kjøpte flere vifter og etter det har jeg ikke hatt noen problemer. Så det kan var at det er for høy temp i kabinettet dit.
Harvester Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Hvor høy er tempraturen på CPU under spilling? Er vel kanskje ikke det som er problemet, men hvis CPU blir for varm, vil PC'en skru seg av. 6923694[/snapback] ok, noen ide om hvor jeg finner ut det uten å innstalere noe?? den skrur seg av om man innstalerer ting... 6923996[/snapback] Det skal gå an å sjekke i BIOS. Kan ikke si akkurat nå hvor i BIOS du finner det, for det har jeg glemt, og det er forskjellig fra HK til HK.
Kevin S Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Hvor høy er tempraturen på CPU under spilling? Er vel kanskje ikke det som er problemet, men hvis CPU blir for varm, vil PC'en skru seg av. 6923694[/snapback] ok, noen ide om hvor jeg finner ut det uten å innstalere noe?? den skrur seg av om man innstalerer ting... 6923996[/snapback] Det skal gå an å sjekke i BIOS. Kan ikke si akkurat nå hvor i BIOS du finner det, for det har jeg glemt, og det er forskjellig fra HK til HK. 6924015[/snapback] Har prøvd BIOS nå men rekker så vidt å komme videre før den slår seg selv av igjenn...
Sunni Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 For å få flere opplysniger om error som man kan feilsøke på kan du gjøre dette... Høyreklikk på min datamaskin.velg egenskaper.velg avansert i mappene.I startup and recovery trykker du på settings.Her inne huker du av automatisk restart. og.. velg start-kjør.skriv eventvwr Kikk inne i der og se på feilene.dobbelklikk på eventuell error for å få mere opplysninger.
Kevin S Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 (endret) For å få flere opplysniger om error som man kan feilsøke på kan du gjøre dette... Høyreklikk på min datamaskin.velg egenskaper.velg avansert i mappene.I startup and recovery trykker du på settings.Her inne huker du av automatisk restart. og.. velg start-kjør.skriv eventvwr Kikk inne i der og se på feilene.dobbelklikk på eventuell error for å få mere opplysninger. 6925017[/snapback] Ouch fant masse av EN ting, Service Control Manager Category: None Noen ideer, denne har kommet hvert sekund, noen ganger 4 ganger hvert sekund Den ikke restart greia funka veldig dårlig.. prøvde å gå på et spill, og den restarta seg selv igjenn.. Endret 23. september 2006 av Kevin S
NadeN Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Problemet ditt er som sangt strømforsyningen den er for svak hadde det samme problemet. Jeg kjøpte ny hiper type-r 480W super strøm forsyning
Kevin S Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Problemet ditt er som sangt strømforsyningen den er for svak hadde det samme problemet. Jeg kjøpte ny hiper type-r 480W super strøm forsyning 6925289[/snapback] Prøvde med en Thermaltake 460W, den hadde fortsatt samma problem..
Strepto91 Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Har du noe ram som er eldre enn noe annet??, som at du har 1024 mb nytt og 512 gammelt , det skjedde iallefall her; når dataen begynte å bruke over 1024 mb ram så skrudde den seg av.
Kevin S Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 (endret) Har du noe ram som er eldre enn noe annet??, som at du har 1024 mb nytt og 512 gammelt , det skjedde iallefall her; når dataen begynte å bruke over 1024 mb ram så skrudde den seg av. 6925338[/snapback] Vel, den har 512MB Ram, kansje det begynner å bli litt lite, men den restarter seg selv når jeg er inne på BIOS også, men om jeg lar den bare stå så skjer ingenting.. Endret 23. september 2006 av Kevin S
Sunni Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 For å få flere opplysniger om error som man kan feilsøke på kan du gjøre dette... Høyreklikk på min datamaskin.velg egenskaper.velg avansert i mappene.I startup and recovery trykker du på settings.Her inne huker du av automatisk restart. og.. velg start-kjør.skriv eventvwr Kikk inne i der og se på feilene.dobbelklikk på eventuell error for å få mere opplysninger. 6925017[/snapback] Ouch fant masse av EN ting, Service Control Manager Category: None Noen ideer, denne har kommet hvert sekund, noen ganger 4 ganger hvert sekund Den ikke restart greia funka veldig dårlig.. prøvde å gå på et spill, og den restarta seg selv igjenn.. 6925206[/snapback] Dobbel klikka du på erroren slik at du fikk event id. Ved å fjerne automatisk restart er at du skal få opp bsod,bluescreen.Slik at du kan få mere info om feilen.
Kevin S Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 For å få flere opplysniger om error som man kan feilsøke på kan du gjøre dette... Høyreklikk på min datamaskin.velg egenskaper.velg avansert i mappene.I startup and recovery trykker du på settings.Her inne huker du av automatisk restart. og.. velg start-kjør.skriv eventvwr Kikk inne i der og se på feilene.dobbelklikk på eventuell error for å få mere opplysninger. 6925017[/snapback] Ouch fant masse av EN ting, Service Control Manager Category: None Noen ideer, denne har kommet hvert sekund, noen ganger 4 ganger hvert sekund Den ikke restart greia funka veldig dårlig.. prøvde å gå på et spill, og den restarta seg selv igjenn.. 6925206[/snapback] Dobbel klikka du på erroren slik at du fikk event id. Ved å fjerne automatisk restart er at du skal få opp bsod,bluescreen.Slik at du kan få mere info om feilen. 6926112[/snapback] Prøvde i dag med nytt power, fortsatt så skrur den seg av etter en stund ( Ca 40sek ) Dette var et ganske bra og nytt power, så det kan umulig være det...
sacrific3 Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 Hvor høy er tempraturen på CPU under spilling? Er vel kanskje ikke det som er problemet, men hvis CPU blir for varm, vil PC'en skru seg av. Har akkurat samme problemet, spilletiden varierer fra 3 min til 30 min, pc'n er vell på ca 45 grader under spilling, har en gang i blandt fått opp blåskjerm der den sier at det en en systemfeil, noen som vet hva jeg kan gjøre? hjelp asap!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå