Uknuselig Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Hvordan blokkerer man en nettside med Firefox ?
AKIRAx77 Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 hmm...morsomt. Topic og innhold er like uforståelig. Vil du sperre for at noen skal kunne bruke firefox på din PC og gå til en spesiell side på nette? Eller lurer du på hvordan man kan gjennom firefox blokkere en webside for alle på nette? Uansett er jeg usikker på om noe av dette lar seg gjøre i browser. Som regel blokkere man websider før den når browser i en form for firewall løsning. Men det du bør gjøre er å skrive litt bedre hva du mener. For det kommer ikke så godt frem. AKIRA
Uknuselig Skrevet 21. september 2006 Forfatter Skrevet 21. september 2006 (endret) Mener selvfølgelig at man ikke kan dra på en spesiell side med pcen min Endret 21. september 2006 av zigg_
spiffers Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Hva betyr det du skrev nå? Mener du at du ønsker å blokkere visse sider slik at folk ikke kan besøke dem fra maskinen din? Hvis det er det du ønsker, kan du fikse på hosts fila, redirecte de sidene du ønsker til hva du ønsker
Uknuselig Skrevet 21. september 2006 Forfatter Skrevet 21. september 2006 Hvis det er det du ønsker, kan du fikse på hosts fila, redirecte de sidene du ønsker til hva du ønsker 6909918[/snapback] Kan du forklare litt bedre ? Å ja det er det jeg mener. Er litt stressa
Encoded Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 (endret) Hvordan blokkerer man en nettside med Firefox ? 6909852[/snapback] Her er det en extension som kan gjøre jobben: https://addons.mozilla.org/firefox/3145/ Endret 21. september 2006 av Encoded
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå