Gå til innhold

Hvordan slette spill skikkelig?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Forige gang jeg slettet Battlefield 2 special forces brukte jeg ''Delete'' knappen( ikke uninstaleren), har fått ett lite problem når jeg skal reinstalere det da pc'n fortsatt tror at det er innstalert. Jegfår abre opp'' play'' og ikke install knappen. Er det noen regfiler eller noe jeg må slette?

 

Alle forslag tas i mot med takk!

 

Mattjin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gå på "Kontrollpanel". Derfra videre til "Legg til - eller Fjern programmer".

6904358[/snapback]

 

Det hjelper ikke i det hele tatt for alt du gjør der er å starte samme uninstall setup, men på en mer komplisert og unødvendig måte.

Jeg hadde samme problem som deg så jeg gikk inn på "start" søk og søke på battlefield 2 (Battlefield 2 special forces i ditt tilfelle) og slettet alle filene jeg fikk opp.

Endret av lando calrissian
Lenke til kommentar
Gå på "Kontrollpanel". Derfra videre til "Legg til - eller Fjern programmer".

6904358[/snapback]

 

Det hjelper ikke i det hele tatt for alt du gjør der er å starte samme uninstall setup, men på en mer komplisert og unødvendig måte.

Jeg hadde samme problem som deg så jeg gikk inn på "start" søk og søke på battlefield 2 (Battlefield 2 special forces i ditt tilfelle) og slettet alle filene jeg fikk opp.

6904448[/snapback]

 

 

Da har du fjerna filene ja, men spillet ligger fortsatt i programlista til Windows og lager kvalm.

 

Gjør som Are sier, og etter det så finner du frem mappa du la spillet it og fjerner alt som er igjen. Bruker å være player/characters etc

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...