John-Abruzzi Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 hei.........hva er best av raske eller sakte øvelser.........hvor mange runder, og videre.......jeg trener vekter for og bli stor:P det jeg gjør np er 4x10 i alle øvelsene.........jeg tar 2x sakte og 2x raske! men hva er best for eg bli stor?
Gjest medlem-105476 Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Mellom 6 og 12 reps er passelig om du skal bli større, 1-5 om du skal øke styrke. Virker som om du ikke er så gammel, så 10 reps er passe. Viktig å ikke gjøre øvelsene fort, men rolig og kontrollert. Men husk at du ikke blir stor av å trene om du ikke spiser mye.
DNA Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 (endret) Enig med det over Men husk at hvordan du trener bare er viktig, husk å spise mye minst 5 ganger hver dag. Ok da minst ^^ Endret 20. september 2006 av DNA=)
Geir M Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 (endret) Enig med det over Men husk at hvordan du trener bare er viktig, husk å spise mye 5 ganger hver dag. 6903463[/snapback] Litt uheldig formulering der kanskje? Ville nok sagt minst 5 ganger pr. dag. Flere jeg kjenner som annbefaler 7 eller til og med 8. Spis mye protein, fra f.eks. egg/kylling/proteinshake og trege karbohydrater, fra f.eks. grov pasta, fullkornsknekkebrød osv. Endret 20. september 2006 av geir_er_1337
trytowin Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Hei, Sjekk innlegget mitt "Treningsmetode ønskes revidert " Du kan jo kanskje lese deg opp på de metodene? For meg har det i allefall ført til 15kg mer muskler på ett år. Jeg har dog levd nokså spartansk for å oppnå det hehe. Mvh Trytowin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå